Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 678 ggr
MagicMuggle
0

(K) Hoppkanin sökes!

Hejsan! jag vill jätte gärna ha en hoppkanin så jag tänkte jag skulle lägga ut en annons här :)

Vill helst ha en hona men en hane går bra det också. Kaninen ska finnas helst i Dalarna eller att man kan få den transporterad :) Jag bor i Borlänge

MvH Emelie

Popstar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!
Jag ska sälja min vackra vädurskorsning Tino då vi inte riktigt matchar varandra.

Han har hur mycket kapancitet som helst och jag tror att han skulle kunna ta sig långt med någon som han trivs med.

Tino är en snygg, slank grabb som gillar att gosa i buren.
På banan hoppar Tino med luftiga språng och så är han lättstyrd.
I dagsläget är han klassad Medelsvår i både rak och krok (med en pinne i krok) och Elit i höjd.
Tino är född 10 augusti 2008.

Film på Tino: http://www.youtube.com/watch?v=-SfhSS8OjVA&list=UUsdGbyznw68sRGfUMvpmfqQ&index=1&feature=plcp

Jag finns i Karlstad, Värmland. Transport till Dalarna skulle inte vara några problem alls.

Jag vill ha 300 kr för honom.
Är du intresserad av Tino eller har några frågor?
Skicka ett mail, smsa eller ring:
annao_98@hotmail.com
0730578944

Rexkanin.W
0

När vill du ha den? Om du kan vänta så har jag ev en Gotlands-kull på g, men den kanske är för sen ifall du vill ha den nu?

engens
0

Har skickat ett meddelande till dig :)

sweetys
0

Jag har en hona kvar till salu i min hoppkull. Leveransklar runt 11 maj. Hon heter Sweety's Tequila Sunrise och är en viltgul vädurskorsning. Mer om kullen finns på www.sweetys.se Finns i Västerås men transport till Borlänge inga problem.

tootiis
0

Har en hona kvar, korsning mellan gotlandskanin och lejonhuvad dvärgvädur. Heaven heter hon, rysstecknad rödögd. Redan när hon va lite över 4 veckor hoppade hon från golvet till soffryggen (ca 1m) :) Dock finns hon i Västernorrland, Örnsköldsvik. Men transport brukar gå att fixa.. Hade tänkt mig 150 kr för henne, men hemmet är viktigare. Och hon är leveransklar nu.. För mer info kan du gå in på min hemsida :) nargothrondskaniner.weebly.com

// MT ♥

MagicMuggle
0

Tootiis: tyvär är jag inte intresserad då jag inte tycker om kaniner med röda ögon :/ Men tack iaf :)

sweetys: Jag kunde inte hitta kaninen på din sida? Hur mycket kostar hon? jag har bara 200 kr :/

tootiis
0

#6 Okej :/ måste få bort henne snart… Då jag tyvärr inte kan ha kvar henne själv, annars hade jag haft de

// MT ♥

MagicMuggle
0

Sweetys: jag hittade henne och hon är inte riktigt den färg jag vill ha och så såg jag på din planerade kull som skulle komma i April som jag blev intresserad av men du ville ha 600 för en unge och jag kan tyvär bara ge 300

skriv ett meddelande till mig när du ser dethär :)

sweetys
0

#8 Svarat dig :)

CorneliaAndersson
0

tootiis, jag PM:ar dig!:)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus