Personlighetstävling
Det finns ju massor med tävlingar här, men jag skulle vilja ha en där man kan visa sin kanins personlighet ^^ Så plocka fram din bästa bild, en bild som ska framhäva just personligheten!
Man får anmäla en bild/kanin, man får skicka in till 25 maj, sen avgör jag den :) Jag utser dom fem bästa bilderna, sen får ni andra rösta genom en omröstnings-funktion..
Sätt igång och skicka in din bild, just DU kan vinna äran och få hålla i nästa tävling ;)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Här kommer en väldigt bra bild som beskriver Zvintos personlighet - lat och matglad! Ingen bra kombination. =P

#4 hahah vilken latmask:P

#4 Haha, såå otroligt söt!
#4 haha,vad sööt han e!!Hoppas jag lär känna Velvet när han kommer innan den 25 maj!;D
#4; Så sööt
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#4 Haha, vilken rolig :P Söt han är :)
allas är söta
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

4: HAHA! vilken underbar bild..
Han verkar vara precis som min Saga :D
#13 Ursöt!!!!Hahaha

Söta bilder alla :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#23 din kanin är så söt! vad är han för ras?? :)
#24 Tack. ^^
Han är en hermelin.
#23 Naaw, vilken snygging :)
- Mvh Emma
#25 renrasig? tycker han har stora öron för att vara hermelin, men ja tycker bara det är sötare då ^^ :)
har inga bra bilder på denna data xD
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#30; haha xD
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#32; Så söt :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Nu håller jag på att avgöra ;) Finalisterna presenteras snart :D
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
Nu har jag avgjort :D Alla bilder är underbara, det var svårt att hitta finalisterna :) Men nu har jag tagit fram fem finalister!
OBS! De står inte i placerings-ordning (Finast först, o.s.v.), utan bara i nummerordning :)
De blev:
#3 SagaoAlfred - En så underbar kärleksfull bild!
#4 Ninnih - Helt underbar personlighet!
#13 Highlandertess - Oemotståndligt söt och bekväm kanin :)
#23 Maria-Gerbilder - Helt underbar min!
#32 Nathalieee - Modig kanin, det håller jag med om!
Grattis till finalplatserna, jag har satt ihop ett kollage med de vinnande bilderna och gjort en ny tråd som heter 'Finalister personlighetstävling' med kollaget som bild, och en omröstning..