(K) köpes kaninunge
söker kaninunge nära dalsland/karlstad :)
Vad för ras? Kön?
Hona jag har inte tänkte mig någon speciel men typ dvärgvädur lejonhuvad m.m
putt =)
söker en dvärgvädurs hona
Kolla med burbyggarn Lars Landin http://burbyggarn.dinstudio.se/, har för mig att han bor i närheten av Karlstad.
Ninas kaninshop & Shabby Chic kaninuppfödning
Uppfödning av Dvärgvädurslöwen och Dvärgvädur Rex i Nybro, Kalmar län, Småland
Nu finns det ungar till salu!
Hej!
Vi ska ta kull på en svart dvärgvädur med en vitblåögd i Augusti. Rätt långt kvar men du kanske vill att jag ska skriva upp dig på intresselista ändå?
Jag bor utanför Göteborg, så det blir ju ungefär 4 timmar att åka, men transport skulle ju inte vara några problem? :-)
Jag har en kull som blir två veckor på tisdag. Dvärgvädurer, rexbärare och eventuellt satinbärare. Två vita. En svart vitörad och en Madagaskar vitörad. Bor tyvärr i Skåne, men transport går säkert att fixa om intresse skulle finnas.
Jag har en kull vitblåödga dvärgvädurar som är leveransklara nu!
Säljes med stamtavla och ringmärkning :)
Linderholms kaniner
#8 vart bor du?
Bor i Kopparberg! Kanske lite för långt?
Linderholms kaniner
Jag har dessa ungar till salu. Bor i Eskilstuna men min kompis går i skolan i karlstad och hon kan säkert hjälpa till med transport.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Kolla mina bebisar :) Rexdvv :) www.royalseed.webb.se Transport kan nog fixas :)
Hej!
Jag bor i Karlstad och min dvärgvädurshona kommer få en kull om 2 veckor.
Hon är en vitblåögd tjej som är väldigt trevlig i hanteringen. Hanen jag har valt till Tuwa är en gul/blå japanmantlad kille som även tävlar hoppning, där han är klassad Medelsvår i både rak och krok.
Kaninungarna kommer vara leveransklara runt midsommar.
Ifall du har någon fråga eller är intresserad av kullen får du gärna maila mig.
MVH Anna Odenbrand
//Anna Odenbrand