Gucci är tillbaka!
Idag var jag och hämtade hem Gucci igen, eftersom hon och hennes ägare inte klickade riktigt som vi hoppats på! 
Så nu är hon hemma och installerad i stallet. Hon fick sällskapa min kastreradehane, Kricket och de verkade som om att de fann varandra direkt. Väldigt söta ihop! 
Nu kommer hon att få stanna här tills hon inte orkar längre.
Ska se om jag kan knäppa några nya bilder imorgon, här är i alla fall en på henne i september förra året.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Lika söta båda två :3
tråkigt att dom inte passade i hop :(
men vilken tur att dom 2 trivs så bra i hop :D
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
Älskade Gucci ♥♥
(Haha Kricket får komma hoppa när jag fått hem hinderna x''D)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
#2 Ja :3
#3 Ja, det var tråkigt:( Men han har i alla fall Melini kvar:)
#4 Haha, ja vi får väl se;D ska pröva och se om Gucci med gillar att hoppa, har ju inte prövat ;P
Tog lite bilder på dem idag, ska bara ladda in de^^
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#10 Inte skit! :( Han är sööööt ju!
#9 & #10 hahahaha x''D
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Vad bra att dom gick ihop! :) Känns lite tomt här hemma utan Gucci måste jag säga…Men som sagt så ''klickade'' vi inte ;p
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Olagligt söta ! ^^
#15 Aah:) nej, men du har ju Melini ;D
#16 Ja, eeller hur ;)
// Anka
Hahaaa aww jag älskar hanen! <3333 sjuukt söt men det är honan oxå
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Gud så söta, jag har för mig att någon som hette Jesperlinden eller något hade henne förut? Är det så? är bara nyfiken :)
#20 Ja det är min klasskompis :P #15
// Anka
#21 Haha, tänkte det x)
#23 Jaaw :3
// Anka