Kanin iFokus

Kanin

Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 600 ggr
cejeu
0

Bildtävling på Facebook

Jag är med i en tävling på Facebook som har med innebandy och påsk att göra. Det går ut på att man ska få flest likes på sin bild för att vinna. Jag kom på idén att därför göra en bild på mig som innebandyspelare och sedan få med min kanin, som ska föreställa en påskhare.

För att kunna rösta behöver ni alltså ha ett Facebook konto. Skulle bli väldigt glad om ni ville gilla bilden och även dela den. Varför jag skriver ut det här är ju för att kaninen har något med bilden att göra :)

Jag lägger in en länk så ni som har Facebook kommer direkt till bilden, annars går det bra att gå in på Innebandybutiken på Facebook och sedan ser man att de har en Facebooktävling och sen ser man en bild på en rosaklädd tjej som skjuter iväg "påskharen" ;)

Skulle verkligen bli super glad om ni kan tänka er att gilla och dela bilden om ni vill :)

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=3235856253527&set=o.355603337819796&type=1&theater

ppyysseenn
0

Jag har gillat! Riktigt cool bild! :)

//Alma

Min (påbörjade) kaninuppfödning, ta en titt vettja! :) ---->

Pysens kaniner

cejeu
0

#1 Är tyvärr inte den absolut bästa bilden och jag är ingen höjdare på att redigera bilder. Men jag tyckte att min idé var lite små rolig faktiskt :) Och tack så mycket! :)

natha-mjau
0