Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 968 ggr
Asplyckans kaniner
0

(S) kaniner - skåne

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har ett par kaniner tillsalu som helst ska "bort" så snabbt som möjligt då jag behöver den platsen tills nästa månad..

pma eller smsa mej om ni är intresserad av nån av kaninerna ! mobil: 0763484956 Alice Sikström (Axwed)

först ut

Uniq's Amadeus 200:-

ca. 4 månader nu , oplanerad kull mellan Nemo & Gucci , dvs att jag tyvärr inte vet villket datum dem är födda :/
Amadeus är otroligt kelig av sej , Älskar att kela & springa runder !
har superfin lång & fin päls , lätthanterad dessutom !
han är blandras mellan Teddylöwen & Lejonhuvad kanin.

FINNS I SKÅNE LERBERGET !

Asplyckans kaniner
0

Gucci 150:-

riktigt liten kelgris !
kan dock vara lite tjurig ibland , men annars är hon hur gullig som helst.
har inte fått reda på villken dag Gucci är född på tyvärr , men hon är iallafall född sommaren 2010.
hon har haft en kull som hon skötte galant ! superduktig mamma är hon , hon fick 3 friska & tjocka små bebbar c:

Asplyckans kaniner
0

Nemo 150:-

verkligen världens goaste , enotm kelig & tama kanin !
nemo är verklige UNDERBAR , han älskar att bli borstad & bli ompysslad.
Ibland när man pysslar om han så brukar han "slänga" sej ner & lägga sej till rätta för han älskar att bli ompysslad.
dock kan han börja naffsa på en när han blir rastlös.

har precis klippt han på hela kroppen då han hade massvis med tovor tyvärr.. men den börjar nu att växa ut & den är super fin & gosig !

Asplyckans kaniner
0

woop woop

Asplyckans kaniner
0

PUTT !

dessa små sötnosarna måste tyvärr bort så snabbt som möjligt Obestämd

Asplyckans kaniner
0

PUTT !

ingen som vill ha dessa små underbara liven ? :C

[Tilde]
0

Jag skulle gärna vilja ha en så fluffig kanin! Men bor dessvärre i Danmark :/ Inte speciellt långt bort, men det kostar ju att ta sig till Sverige (och vet inte om man får importera djur bara sådär?)..

Asplyckans kaniner
0

#6 , vi brukar åka till danmark då min halvmammas släkt bor där. skulle kunna kolla upp hur det är med att transportera över djur "bara sådär" Glad
villken skulle du vara intresserad av?

[Tilde]
0

Det skulle vara en unge i så fall, men jag måste prata med min sambo först :) Kommer att få en 8-9 veckor gammal kaninbäbis i maj och möjligtvis en syster till den… Så jag vet inte om det får plats riktigt! Men om jag bara får en kanin i maj vill jag absolut ha en till vid något tillfälle.. Dock borde jag nog vänta tills min kanin är äldre, för jag har inte råd med en till bur just nu, så de skulle vara tvugna att dela :/

CorneliaAndersson
0

#8 ej för å lägga mig i eller låta negativ eller så men kan du ej ha dom lösgående i ett rum?? :)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

[Tilde]
0

#9 Jag bor i lägenhet som ägs av min pojkvän som inte vill ha innekaniner, så det skulle inte gå, tyvärr :/

CorneliaAndersson
0

Vad synd ;(

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

Asplyckans kaniner
0

Putt !

Asplyckans kaniner
0

föresten så menar jag ju verkligen inte att jag vill att kanierna ska bort så snabbt som möjligt.. om nån av medarbetarna kan ändra det skulle det vara toppen!

mina kaniner betyder allt för mej så .. ja Skäms