Liten bur?!!
(jag vet att det har funnits en sån här tråd men hittar den inte, ursäkta) tycker inte ni att den här buren är (??väldigt mycke) för liten? länk: http://www.blocket.se/vi/10584222.htm?ca=10_s

Jo absolut, alldeles FÖR liten!!!

Väääldigt liten…
mm! och så skriver hon att hon använt den i 4 år….
synd om kaninen/kaninerna…..
alldeles för liten!!! Jag är ju en sådan människa som alltid tycker att man kan utöka ytan mer o mer o mer… min mamma har fått hålla tillbaka mig när jag hjälpt till att bygga burar åt kaninerna på altanen.. Hon påstår att hon måste kunna gå runt "burarna/gårdarna" för att kunna ge dom mat o för att städa..
Sajtvärd på Iller.ifokus
Den där buren är mindre än min transportbur! 
alldeles för liten tycker ja!
fast ja har sett i en kaninbok att man kunde ha en sån ifall kaninerna var lösa i huset hela dagarna å på natten var dom i den buren… men ja tycker ändå den är för liten, för de e ju på natten kaniner är mest aktiva… vanligtvis.. (de finns ju undantag)

Ucsh vilken liten bur! Den massar max till en hamster!

#8: Oj, den kaninen såg ut som en liten sjöjungru med fiskstjärt ;)
men va gulligt med manen! :D
#6: ÄR nästan helt hundra på att man inte får ha en sån där liten iaf! Den är nog helt klart inte inom de godkända måtten.
Enligt lagen är MINSTA tillåtna måtten Längd 100cm, höjd 50cm och djup 50cm. Och det är ändå minsta tillåtna som sagt, så det är egentligen för litet ändå..
Och den buren kan inte på långa vägar vara så stor..
typ en bur för transport.
Usch, för liten =/ Vet dock inte om hon somsagt kanske bara har den där under natten, men iaf..
Ja, usch och fy vilken liten bur. Hoppas den enbart är transportbur till en väldigt liten ras.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

kaniner ska ha stora burar, så att dem kan röra på sig mera!
sedan är det ju inget liv attbara sitta i en bur hur stor den än är, så att komma ut från den är oxå ett måste!

Usch! Stackars kaninerna som bott där i fyra år ..
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Oj oj oj vilken liten bur :S Stackars kanin :(
Väldigt liten för en kanin!
Verkligen,stakars kanin/er!Min kanin har lyx!!:/
Stackars kanin säger jag bara !!! Om den nu BOR där !!