Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 1334 ggr
bambiiii
0

Tittar eran..

Kanin** i dina ögon när du pratar med h*n de?

Asså jag menar om ni tx säger deras namn kollar de upp på dig?

:D

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

tootiis
0

Japp :) Tillochmed kaninungarna gör de ibland x]

// MT ♥

bambiiii
0

1# Kul! :D

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Peak303
0

Några av mina ragerar när jag säger deras namn :)
Stella brukar alltid komme till mig när jag säger hennes :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

bambiiii
0

Min kanin tittar sällan på mig men han lyssnar alltid…..vil gärna ha ögonkontakt :(

ninor
0

Om jag säger Elliots namn brukar han stanna upp och titta på mig. Oftast kommer han när man ropar också.

Hedvig däremot reagerar inte alls, men hon är ju bara en liten bebis änsålänge :)

LMTninis
0

Tre av mina niner är av den lite räddare sorten så de stampar oftast i marken/burgolvet när jag är i närheten och då reagerar ju såklart alla andra kaninerna och då kollar alla på mej för att försäkra sej om att jag inte är farlig, så jag vad jag än säger så tittar dem ju..

Men när jag tar ut dom en och en så lyssnar dom alltid när jag pratar med dom och ibland sitter de och tittar på mej oxå :)

♥ Hälsningar Evelina & Finaste kaninerna ♥

~ Blogg: Laoop.tk
~ Hemsida: Laoop.weebly.com

Helgonsbarnet
0

Min inomhus kanin lyfter upp öronen extra och kikar när man ropar Melwin.. =)

Med vänliga hälsningar
Patricia 

bambiiii
0

Hahaha så sött! :D

Fridaaaa
0

Vissa av mina reagerar ibland när jag säger deras namn. Men tror mest dem reagerar för att man pratar med dem :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Momiji]
0

Båda mina reagerar och tittar på mig då jag säger deras namn. Är dom inne i buren brukar dom gå fram till gallret och ställa sig och vänta på att bli utsläppta och när dom ute kommer dom fram och duttar med nosen på mig och skuttar iväg igen

[TeamGolden]
0

har ofta ögonkontakt när jag säger hans namn, men eftersom han är en liten buse så vill han inte bli uppburen i första taget, när man tror han skärpt sig när han sitter så snällt och väntar och när man nästan är framme skuttar han glatt iväg! 
Jag låter honom göra det eftersom det har blivit ''lek'' av det, han vet när det är seriöst och han ska in så det är ingen dålig ovana:)

bambiiii
0

Kan inte någon visa ngot klipp på när de tittar? vill så  gärnaaa! :D

[TeamGolden]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har bara en bild men det kanske går bra?

Ja, nu ser man inte hans ögon så bra på bilden men han är en liten hårboll så inte så lätt då :c Men som du ser har jag zomat in och han är många meter ifrån mig och när jag ropade på honom på denna bild tittade han på mig och räckte ut tungan ;)

valorous.kid
0

om jag t.e.x. släpper ut honom på altanen och sen sätter mig på knä och ropar hans namn så kommer han i rasande fart emot mig!

bambiiii
0

13# Aww vad sööt! inn eller ute kanin?

14# <3333

[TeamGolden]
0

han är ute kanin men är ute i rasthagen och lös på gräsmattan mesta dels av dagarna :') han är riktigt charmig ^^