Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 517 ggr
jees94
0

tycker ni?

Jag ska ha en kanin ( lejonhuvad) som ska bo ute året om, då finns det en bus som mamma vill att jag ska köpa… den är bara 103 lång, är det för kort? ´Hur lång har du?

Jojsan
0

det är inte för kort (tror ja) men det är mkt bättre med en större :) min ena är 130 lång och ja håller på å bygga en som ska bli 140. Det är till en dvärgvädur.. :)

jees94
0

ok men det är som en undervåning med en "trappa" ner också=)

KajsaM
0

Om det är två våningar så tycker jag att du ska köpa den :)

Jojsan
0

ja, tror oxå att det blir bra då :) jag tror det är en sån bur som min kompis har :P den finns i en affär? är typ grön å svart? :)

jees94
0

#4 mh den är brun och grön… Den finns på djurmagazinet

Jojsan
0

hehe ok :P

Tina-A
0

Enligt lag ska den vara minst 100*50*50 och det verkar ju buren vara :) Så det är nog inga problem

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

jees94
0

mh…! men den är ganska bred också…. Jag ska kolla på kanin på fredagRäcka ut tungan vill ha en lejonhuvad med öronen uppot är det nån som har en sån ( visa gärna bild )

Jojsan
0

ngn som har till salu eller bara äger? :)

[Niike]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en lejonhuvad hona, hon är dock korsning, och har inte så jättemycket man runt huvet. Men hon har uppåtöron:D Hon är inte till salu, visar bara en bild;)

jees94
0

#9 bara äger

Jojsan
0

#11 ok ;) har tyvärr ingen, tycker oxå de är otroligt söta men ja har en dvärgvädur å en blandras istället :)

jees94
0

det är som en Hage under och den ska bara vara uppe på natten och bådeoch på dagen

twinnie
0

Jag har en lejonhuvad med uppåtstående öron :)

Frida-L
0

Den största av mina burar är 150 cm lång!

malinroth
0

Har en lejonhuvat med ståöron =)

Bilden är alldeles färsk =)

Flippa
0

#14 Guud vilken sööt kanin :) Sådan vill jag också ha!