Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 605 ggr
Horsepower
0

Han är här!!

Idag har jag köpt en kanin,han e en hermerlin Rex och han har färg Castro.Han är född 10 mars och hans riktiga namn är henke(?) som min plastpappa :P,Fast egentligen så har jag nämnt honom Velvet,fast han är nog min lilla henke endå väl…jag har fått härstämningsbevis från djuraffären oxå…Bilder kommer imorgon eftersom jag inte vill stressa honom så mkt än…Han är väldens nyfiknaste och just nu undersöker han hela buren :D <33

malinroth
0

Wiee! grattis vad skojj :) Ska bli kul att se bilder :)

Horsepower
0

#1 Dom kommer imon:D

Moonstrike
0

vad kul! :D Jag har också en hermelin rex, och jag tror att det är färgen castor :P

Prizma_o_Kristall
0

Grattis!!!

Horsepower
0

Moonstrike,japp,min ser oxå ut som din,min är en hane dock och mkt mindre!:D,så skön päls han har!

Horsepower
0

#4 tack!!:D så himla sköön han e!och så nyfiken!Värsta stora ögon!!;D

[Quellii]
0

Hihi ^^ Vad kul!! :D

Horsepower
0

putteliputt :D

Horsepower
0

han vilar efter den en timmes långa  färden hem i sitt lilla hus!:D och han har ätit lite hö redan :D

amand
0

Grattiiis! Vad kul! Längtar efter bilder! :D

Horsepower
0

japp,jag vill bara ta ut honom och kela med honom!Men NEJ,han måste komma till rätta i sin bur :D

KajsaM
0

Grattis, ser framimot bilder :D

Horsepower
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har en bild,fast den är jättemörk,för han sitter i huset och jag vill inte använda blixt…

Hopi
0

Grattis-grattis!!! Vad roligt att det kommit en till hermelin rex hit! ;) Min vita är oxå en sån! Dom har helt underbar päls! Vad söt han ser ut där inne iaf!!! ;)

Horsepower
0

tack Hopi!!:D

KvirrZ
0

Grattis! Han är jättesöt :D

- Mvh Emma

ciss
0

Gud vad skoj! Fota riktigt snygga bilder imorgon som vi kan titta på. Han var ju bara för fin! ;D

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Horsepower
0

tack ciss!!:D han kommer ut från huset men varje gång jag rör mej för att hämta kameran gömmer han sej hela tiden :(

Horsepower
0

putt

ciss
0

Okej. Vad roligt att du har fått hem honom i alla fall! Han blir nog tamare senare.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Horsepower
0

jaa,hoppas det!!:D men det blir han säkert,det är juh hans första dag här :) till o me min mamma tycker han är jättesöt!!!hon som inte ville ha en kanin!!:D:D:D:D:D:D

Horsepower
0

här kommer en bild som jag tagit nyss :D <33

amand
0

#22 Åhhh supersööt! :) <3

Horsepower
0

tack tack!!Men själva bilden är dålig!Min kamera  är jättedålig det därför!Han är mkt sötare i verkligheten!:D fast väldigt skygg…men samtidigt nyfiken:D

KvirrZ
0

Jättesöt! en riktig sötnöt :)

- Mvh Emma

Horsepower
0

Tackar!:D
Sorry för texten men jag vill inte ha mina bilder stulna :P

Moonstrike
0

shiit vad lik Rufsan han är :O (iaf på bilden i huset) haha :)