jag tillhör inte här eller nåt men ville fråga hur man gör på weebly en sådan meny där man kan välja olika saker? så att det finns t.ex. kaninerna och när man går med musen på den så kommer t.ex. ut lejonhuvade, drvärgar o.s.v. jag har oxå en weebly sajt och har försökt fatta hur man gör men fattar fortfarande inte haha..
ps. den är jätte fin :) tänk på att kanske skriva lite seriösare som du säger att du vill ha det ;)
#1 På "Page" kan man lixom dra kategorierna till en annan kategori och sätta den under den kategorin, det är svårt att förklara men man listar ut det om man vet på ett ungefär hur man ska göra :)
#0 Väkdigt fin hemsida, men som #1 skrev, skriv lite seriösare, tillexempel kanske du inte borde skriva "sjukt".
♥ Hälsningar Evelina & Finaste kaninerna ♥
~ Blogg: Laoop.tk ♥
~ Hemsida: Laoop.weebly.com ♥
yes jag fattade! va dum jag är då det stod där under hur man skulle göra :P ni får hjärna besöka den, fast den är om gerbiler ;) http://solrosfron.weebly.com/
ps. det finns en sak som har försvunnit och det är utfodringen :P bara så ni vet ;)
ps2. förlåt för ot
#5 Vad bra :)
Fin tycker jag, kanske lite mer bilder ; )
Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner
#7 Tack, ska fixa det :)
En sak, hade inte haft "Minneslunden" under kaninerna, utan hade haft den i övrigt eller kategori för sig
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#9 Okej ;)
#11 Vad menas med det? x)
#12 U= undan, E= Efter.
U= mamman, E=pappan (efter pappan)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#13 Tack ;)
Hade varit fint med en bild på framsidan!
#15 Det har du rätt i :)