Kaninhoppning!
Joo, jag tänkte börja träna lite hoppning med min kanin Filippa. Jag söker någon som kan en hemsida där man kan anmäla sig till "kaninhoppträning" . Där man alltså tränar sin kanin på hoppträning. Om du kan någon så vill jag gärna att du skriver det :)
MVH/ Angelika :)
*putt*
#1 Liten konstig fråga. Varför skriver alla *putt*?

man puttar upp tråden så fler ser den!
Vart bor du?
#3 Jaha :)
#4 Jag bor i Dalarna/Borlänge

Vet att bla. Twinnie har gått en sådan kurs så hon kanske kan hjälpa dig :)
#6 Okej :) Då ska jag mejla henne :) Tack :)
#2 Från början trodde JAG att det skulle liknas vid en liten kanin puff, typ "kom igen nu…". I andra forum som jag är medlem i skriver man "upp", så jag blev lite undrande, men kom ihåg att "inga frågor är för dumma", bara folk som inte frågar. Frågar man inte, så får man ju inget veta!!!
Intressant vore att veta om det finns nån sida med bilder på hopphinder, så man kan göra själv. Svenska standardmått naturligtvis.
aaaaaa, hittade den….
Hmm få se .. Jag vet ej någon sida där man kan anmäla sig till kaninhoppträning. Skulle också gärna vilja börja med Zoie . Hoppas du hittar någon ;b
skulle oxå vilja gå hoppträning :P men vet ingen i närheten av mig.. :/
Många hoppklubbar har en nyb. kurs en gång om året, men många klubbar har även vanliga kurser hela året om där alla är välkomna. Det finns dala kaninhoppare vet jag..
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
#13: Jo, dala kaninhoppare är anslutet till skhrf.. :)
Okej :) Tack för alla svar!
Jag har hört att ganska många hoppar med bogsele. Är dom bra?
*putt*
#16: Det beror lite på. Om kaninen drar i sele använder vissa bogsele, men vissa säger också att bogsele är dåligt för det tar imot för mycket eller något. Men det är upp till var och en vad denne vill ha för sele :)
#18 Okej då vet jag det :)