En till, mindre tillgiven?
Funderar på att skaffa en till hona till Sunny. Men vi funderar på om hon kommer bli mindre tillgiven mot oss om hon får en hona att "gosa" med.
Vad tror ni? Kommer hon inte förändras eller kommer hon att bli mindre tillgiven?
Hälsningar Lurvas11
det är olika. Min hona har blivigt det , dock är hon lite knasig , så man vet aldrig med henne! ^^
Jag tror det beror på hur pass tillgivna de är sedan innan. Jag hade en hane som var otroligt kelsjuk och tillgiven och han var precis lika tillgiven även när han fick en hona som sällskap.
Busen är ju en tillgiven krabat, han har ju bott hela livet med andra kaniner, och Belice var ju mest tillgiven av alla och hon har alltid bott med Flash. Men våran kanin Blomprins som var mer som en hund blev lite mindre tillgiven när han fick en kompis, så det är väldigt olika.
För det mesta blir de mer tillgivna :D det har iallafall mina honor blivit :D om min kanin hona Molly (tillsalu) får vara i samma bur som Fanta (tillsalu) så är hon jätte gosig och vill kela, men är hon själv så springer hon in i sitt hus och typ gnäller :S
You can't make a rainbow without a little rain