Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1058 ggr
ulrica1983
0

(K) Dvärgvädursunge

Söker en ny liten familjemedlem! Önskar en dvv unge (renrasig), alla färger samt kön välkommet så länge den lille kommer från ett hem med seriösa ägare. Bor i Helsingborg så gärna inom ett rimligt avstånd. / Ulrica

Popstar
0

Hej! Jag kommer få en kull om ca. fyra månader på två dvärgvädurar, honan är vit blåögd med stamtavla och hanen är en brokad gulblå japan med wiener, utan stamtavla. Hanen tävlar även i hoppning, upp till medelsvår klass i både rak och krok. Maila mig för mer information och bilder! annao_98@hotmail.com MVH Anna Odenbrand

Kickan90
0

jag har en dvärgvädur som är parad med en dvärgvädur, dock är dessa kaninerna rexpälsade men otroligt mysiga och kelgivna, finns en liten bit utanför Helsingborg :)

ungarna beräknas komma i slutet utav april och blir då leveransklara i juni :)

här finns bilder på föräldrarna, Valentine & "Humlan" e parade :)
http://www.enjoymyrabbits.se/kaninerna.html

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

ulrica1983
0

Tack för svar!

Popstar: tyvärr skulle jag gärna vilja ha en liten innan sommaren.

Kickan: vill gärna ha normalpälsad eller satin.

Kickan90
0

ok, bara att hålla koll på min hemsida isåfall. kommer få satin o normalpälsade. annars så finns filias-kaniner.se hon har några ungar till salu:)

Medarbetare på

[Willuer]
0

Jag har parat mina två dvärgvädurar, honan är svart/jul japantecknad och hanen är zobel blå.

Ungarna beräknas komma ca 8-12 april, och är leveransklara 8 veckor därefter.

Jag håller tyvärr inte så stor koll på vart Helsingborg ligger, men jag finns i Sala och ungen kommer kunna transporteras till Stockholm :)

Viccan92
0

Om du kan tänka dig en blandras så får jag dvv/holländare ungar nästa vecka. Jag bor i Blekinge

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

ppyysseenn
0

Den 27 mars födde min Kanin Sally fem ungar, dom är renrasiga, normalpälsade men bär på rex och eventuellt satin. Jag bor ca 2mil utanför Kristianstad! :)

//Alma

Min (påbörjade) kaninuppfödning, ta en titt vettja! :) ---->

Pysens kaniner

Tasserian
0

Har två kullar med dvärgvädursungar som blir leveransklara lagom till kaninutställningen på Spillepengen i Arlöv den 6/5. Kan tas med dit.

ulrica1983
1

Har nu hittat en liten sötnos! Tog ditt råd Kickan och kikade in på filias-kaniner.se varifrån en liten flicka kommer flytta hem till oss om ca tre veckor :)

Tack så mycket alla för svar!

Kickan90
0

Lycka till med den lilla :)

Medarbetare på