När?
När börjar en kanin bygga bo? Hur många dagar före?
Det är lite olika, men en vecka innan ungefär.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

min kanin gör det samma dag
jag tror min oxå gör det samma dag….. tror hon håller på att föda just nu!!!!!! :O

Min kan9n som ska få ungar har inte börjat byggt ännu men hon kmr nog att göra det snart! För att hon kmr nog att få dem på fredag:)XD
Hon gör först ett bo och sen sliter hon av sig pälsen någon dag innan. Så när pälsen kommit i boet är det strax dags!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
min gör de samma dag
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Det är olika. Vissa bygger bo en vecka innan och vissa samma dag. Men oftast brukar de förbereda själva boet en vecka eller några dagar innan.

okej:) Ska kolla på torsadg om hon gjort nåt bo.=)

Hon har inte slitiit av sig nån päls än:/
Min kanin boade med hår samma dag som kaninungarna kom… (de har kommit nu…)

min kanin bygde bo samma dag typ en timme före födseln

Samma dag eller dagen innan brukar min kaniner göra

Mina kaniner ar nästan alla byggt kvällen innan .

Min kanin Lillan fick ungar förut fast dom dog:( Hon la in päls kvällen före. Fast Millan som kaninen heter som ska få ungar har inte börjat göra nåt riktigt bo än:/

Jag tror att hon har varit skendräktig? fick inga ungar igår:( Hon har inte heller gjort nåt bo och fått tissar=(
synd… men nästa gång kanske?

Hur länge har hon varit dräktig? Alla kaniner föder ju inte exakt 30 dagar efter parningen. Och en skendräktig? kanin boar ju i varje fall, någon dag efter parningen ..
mina har båda boat.. men får inte unga rpå ett tag.. kanske bå är sken :/
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Hon kanske har gått över tiden? Bara för att hon inte fick på dag 30 så betyder ju inte det att hon var skendräktig?.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Men jag tror att hon är skendräktig? för att två veckor efter vi parat henne byggde hon bo med päls. Och då frågade jag hära och då sa dom typ att hon var skendräktig?.. men jag frå väl para om henne!

haha jag e inte så bra om kaniner men ni sa ju typ en vecka elelr vad ni sa :)

Vadå en vecka?? svar till limpan?

Va??