Bur inredning!!:)
Min kanin har fått ett kaninhus nu som är väldigt högt i taket (för honom alltså) och det är äldigt stort för honom att vara där inne, han har fått en liten balkong han kan skutta ut på men som inte riktigt är färdig än. eller huset han bor i är inte klart heller än därför skriver jag här för han bor fortfarande i sin gamla bur! Men jag vill ha hjälp med inredning i ''boxen'' kan vi kalla den fast den har tak! :) Ge vilka tips? som helst!! det ska vara precis som en kanin vill ha det liksom men jag har slut på idér!
TACK! :)
Slänger in en bild på inredningen i Flash bur. Den består som du kan se av ett hus, en sitthylla, toalett, träbit, matskål och ett rör.
ja..du! du kan ha tunnlar, grenar,sitthilla månste du ha och hus, fina matskplar akteveringsbollar toalett rulle mm! :)
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
tack för bilden och era svar!
Ja vart kan man få tag i tunnlarna? verkar skojigt! :D
Ö tx djuraffär! ellelr en liten anlig katttunnel!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#3 Dem håller på och bygger i vår skog, så vi hittade några avloppsrör där som vi spolade av.
Tunnlar finns t.ex på ö&b billigt :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.