Bygger en rastgård!
Jepp, har haft en tidigare tråd här där jag frågat en massa och nu är jag äntligen igång :D
Kommer lägga upp en massa bilder, började för ca en vecka sedan. Kommentera inte förän jag säger till. Det kommer komma en massa bilder :D
Rastgården kommer blir 3m x 4m och 1,5m hög :)
*Bilder kommer inom någon minut, så kommentera inte förän jag säger till snälla*
**Dag 4
**Det var en lång dag den här dagen, så hann med mycket :D
Här ska rastgården stå, precis bredvid kaninstallet.
Marken här äver väldigt ojämn och det är en lätt nedförsbacke så fick gräva lite och så.
För er som undrar har jag berg ca 5-15 cm under jorden, så kommer inte gräva ner nät. Istället gräver jag ner tegelstenar/stenar längs kanterna. Som ni nog kan se på bilden :)
Nu får ni gärna kommentera med frågor, tips? eller vad ni har och säga :)
Kommer göra mycket på den idag, kanske till och med nästan blir färdig, beror på väder och hur mycket mina föräldrar orkar med :)
Åh vad fint! :)
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
tass!
Vad lyxigt dina niner kommer att få det! :)
♥ Hälsningar Evelina & Finaste kaninerna ♥
~ Blogg: Laoop.tk ♥
~ Hemsida: Laoop.weebly.com ♥
Tass !
Får man låna din idée ? 
*tass*
Gud vad lämpligt :)
Vad fint det kommer bli, :D
Hälsningar Jossan
Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se
Fint det blir! :D
Gaah vad fint! Kommer bli rena paradiset ju :D
Mvh Linnéa
www.torpetskaniner.webs.com
Funkar det med tegelstenar? Hur djupt får man gräva ner dem då? Det skulle ju vara praktiskt, så dem får gräva också.
Tack för alla fina kommentarer :D Ska ladda upp flera bilder nu :D
#11 Självklart får man det ^^
#17 Jag tog både tegelstenar och stenar, grävde ner dem så djupt jag kunde. Dvs runt 10 cm och jag tycker det funkar bra, iaf nu :)
Fint :)
Och jag menar det! 
Jättefint!! :) ska själv bygga något liknande i sommar till mina hanar :) med mellanvägg. Jag tänkte att mmåtten skulle vara 6*4*1,9 m, eller blir det för litet? deras vinterburar kan man lyfta bort från ställningen så själva buren ska stå där som ''hus''. :) sen ska det också vara dubbelgaller en bit upp på sidorna. :)
Oj vilken härlig bur :)
// Milla - Alpaca och Peruan
http://www.millasmarsvin.n.nu/
lyxigt ! ska också ta till med häftapparat, såg och borrmaskin nu i vår, då jag startar upp min Avel i sommar. ; )
Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner