Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 2414 ggr
kaninjosse
0

(S) Blå dvärgvädur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 10/3 -12 kom en unge till världen. Ensam i kullen då ende syskonet var döfött.

Föräldrarna är blå dvärgvädurar och har stamtavlor, men eftersom de inte är utställda så säljs ungen med härstamningsbevis.

När det det bara är en unge att pyssla med, så kommer jag kunna handskas väldigt mycket med den, vilket resulterar i en tam kanin från början (vilket den fortsätter vara sålänge köparen fortsätter handskas mycket med den).

My, som är modern, är en väldigt kelgo bra mamma som pussas väldigt mycket. Fadern Alfons har mycket energi, fin kropp, vill vara med där det händer saker och följer efter vart man går. Han tränas lätt i hoppning, vilket ungen mycket väl skulle kunna med - om den själv har viljan. Jag kommer sel-träna den utöver att den kommer få springa fritt på gräsfält.

Paret har flera kullar tillsammans som kan kan se på "tidigare kullar" inne på hemsidan.

Som ni kanske förstår, kommer kaninen att säljas, förhoppningsvis till ett bra hem där den får den tid som den förtjänar. Om du är intresserad, hör gärna av dig. (Det är inge bindande!) När den blir lite äldre och du med säkerhet vill köpa den kan du få tinga den så den paxas till dig.

Ungen som ännu ej är könsbestämd, finnes i Norrköping, Östergötland. (Transport kan nog ordnas!)

Hälsn. Josefin

josefin9510@hotmail.com

www.bunnygarden.weebly.com

Lägger upp bilder under tiden den växer upp!

kaninjosse
2

6 dagar

kaninjosse
2

6 dagar

LovePoppy
0

såååå sööööt!!!

atlanta
0

Gud vilken liten sötnos Glad

Helgonsbarnet
0

Aww.. Ta med den hit så jag får gosa

Med vänliga hälsningar
Patricia 

kaninjosse
1

Visst är den! :) Här kommer en bild från idag, 10 dagar

Smågrå
0

Har du en bild från allra första dagarna, funderar lite på hur blå ser ut då?

kaninjosse
1

Den har öppnat ögonen nu och är så gosig så!

#7 Här är hon en dag gammal, föds grå med små klor! :)

Smågrå
0

Tack. Varför jag frågar är för att jag har ett gäng småttingar själv som är väldigt mörka och jag hoppades på att det skulle ev vara lite blått med i den kullen. Men det verkar det nog inte vara!

kaninjosse
2

14 dagar!

Fler bilder på hemsidan!

www.bunnygarden.weebly.com

kaninjosse
1

Det är en hona! Gabriella.

Helgonsbarnet
2

Åh, om den försvinner under natten josefin så vet du var den är :$

Med vänliga hälsningar
Patricia 

kaninjosse
0

Haha, tur att hon bor inne! :)

Helgonsbarnet
0

Inte så svårt att smuggla med henne :o

Med vänliga hälsningar
Patricia 

kaninjosse
0

Hon är nu tingad. Men om en vecka kommer en till kull med blå dvv, håller hemsidan uppdaterad!