Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 581 ggr
Peak303
1

Dell & Bentley

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dessa 2 filurerna träffades tidigare idag. Det blev 3st lyckade parningar tills Dell sa stop. Dessa 2 har haft 2st kullar tidigare med sammanlagt 11 ungar var av en tråkigt nog dog av matbrist.

Alla deras ungar har alltid varit lika underbara och hoppas dessa blir det samma! Får nu bara hålla tummarna att denna kullen går som planerat då Dell's förra kull som hon fick förra veckan var av 2st dödfödda ungar.

Så nu blir de att hoppas allt går rätt och hålla tummar för att ungarna lever! Skrattande

Dell på bild Glad

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Peak303
1

Bentley Kyss

-'  Malin Hultman

Adrina
0

När kommer ungarna vara leveransklara om de blir nåt? Har aldrig haft en kanin, men har börjat gå i köpa-kanin-tankar nu och kollat på din uppfödning, du verkar vara en seriös person som värnar om dina djur och är nog intresserad av att köpa kanin av dig i framtiden.

Peak303
0

#2; Dessa ungarna kommer att födas runt den 30 April till 2 Maj någon gång och kan då lämna mamman vid tidigast 8 veckors ålder, dvs runt 25-26 Juni!  :)
Tack så mycket! :D

-'  Malin Hultman

Peak303
1

En bild på deras kull de hade förra sommaren Kyss
Små översociala bäbisar där nästan alla visade sig vara duktiga hoppare!

-'  Malin Hultman

Adrina
0

Okej, vad bra då jag hinner läsa på innan jag kanske skaffar Flört Tycker blåögt är himla fint så om det kommer blir det nog att jag köper Glad

Peak303
0

#5; Tror nog tyvärr inte de kommer bli blåögdt då Bentley tyvärr inte bär på denna gen. Glad

-'  Malin Hultman