Fredag 25 Maj
Fredag igen och snart skolavslutning :D Jippi!
Så vad ska ni göra i helgen? :)

**Fredag
**Har gosat med ninerna och städat lite i mitt rum
Ska till hästen..
**Lördag
**Antagligen åka till Liseberg med mina kompisar :)
Ska kanske rida. Ska också gosa med ninerna och städa mitt rum
**Söndag
**Plugga, städa mitt rum, vara med djuren, slappaa ;P
Vi ska fira min födelsedag! Fyller år på måndag! :D

Fredag
Slappa, hoppa stuts. m.m
Lördag
Luleå och shoppa
Söndag
Agilitytvälig, ska kolla och lite sånt
Fredag:
Vara sjuk :( Gosa med kaninerna, kolla på tv, Kanin.ifokus.
Lördag:
Morfars 70-årsfest, kaninerna.
Söndag:
Ev springa.
Kom ihåg att det är handduksdagen idag. :)
Vilket datum får ni lov/skolavslutning? Jag slutar inte fören 15 juni, men jag får inte ett längre sommarlov för det. >.<
Idag har jag haft en jobbig snuva och benen har kännts tunga. Jag var också tvungen att gå till skolan eftersom någon på skolan pajade min cykel igår. *jippie* Och inte nog med det så hade jag idrott idag utan att ha hunnit äta frukost.
I helgen ska jag soova och plugga till ett fysikprov.

#9 Vad är handduksdagen för något? :P
Fredag
Skulle egentligen haft gradering i karate (man visar vad man kan å så kanske man får ett högre bälte) men så blev jag sjuk igår >.< jätteirriterande! 40 graders feber.. nu har ja iaf ingen feber.. men ja får ändå inte gå på graderingen! :( så har legat i sängen å vilat (inte lika mkt som igår).
lördag
beror på hur ja mår kanske kan hälsa på kaninerna vilket ja inte fick när ja hade feber :( (mamma gick till de)
söndag
typ göra läxa… tråkigt :/
#9 ja slutar skolan 8 juni ;)
#10 Om det är samma som jag tänker på så är det en grej från Liftarens guide till galaxen
**Fredag
**Haft tenta i läkemedelsberäkning och jobbat. Resterande tid blir plugg och städning.
Lördag
Ska försöka knycka med mig mammas symaskin hem till mig och sy kuddfodral till soffan och en väst till mig själv. 
**Söndag
**Tvätta pojkvännens kläder eftersom han inte får tvättid där han bor innan han far upp till Östersund för att jobba där hela sommaren 
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Fredag - Fyller år :D Ska mysa hemma, väntar just nu på en present xD Lillebror får eventuellt en kanin ikväll, eller imorgon :)
Lördag - Fortsätter med att vänja Mozart vid gräs & sele :)
Söndag - Slappa, plugga inför en redovisning på måndagen xD
Fredag - Pluggat, som vanligt.. Tittat på valparna i flera timmar, alldeles för söta :D Tagit bilder på kaninerna och myst med dem. Ska försöka ta ut alla i sele ikväll.. och hoppa ett snabbt lopp.. :)
Ikväll är bara jag och mamma hemma, vi tänkte hitta på namn till valparna (dem har alla fått smeknamn xD) och titta på ngt bra program..
Lördag - Ska försöka hinna städa mitt rum! Titta på valparna (som vanligt) gå en långpromenad med Viggo och mysa med kaninerna, låta dem springa riktigt ordentligt i rasthagen och i sele!
Söndag - Tävling!

Fredag: Gick på stan med Fanny. Köpte två svarta klänningar (inte likadana), en stor höpåse till marsvinen, en clicker till Engla och lite annat smått & gott. Ska till stallet och pyssla med Engla senare, och Kolan.
Lördag: Vet inte vad som händer då. Var planerat att jag & ett gäng tjejer (och två killar) skulle sova i tält men vet inte om det blir av?
Söndag: Helgens höjdpunkt! Ska åka med Fanny till ett stuteri där jag red och tränade förrut. Pirr i magen! Ska fota islandshästar, det är tävling. :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag slutar skola den 12 juni .. Det är ju inte så långt till det blir Sommarlov!

*putt*
Fredag varit i skolan och så har jag färgat håret ännu blondare, och vart inte alls nöjd =( Och så har jag varit med Malin, och så kommer hon och sover hos mej i natt efter hon har varit på festen som jag inte vart bjuden på * GRR* Och så ska jag sitta vid datorn och så såklart vara med Hulda och så föresten ska jag Börja måla en kaninbur som.
Lördag Vara med Malin då på morrgonen, sen ska jag var med min sötnos (Hulda) Och så får jag för hoppningsvis en studdsmatta imorrgon =D sen ska jag nog vara med nå kompisar, och sen ska jag se på tv. OHc äta goooddiis
söndag Vet inte vad jag ska göra, ska nog äta upp godiset som vart över sen lördagen ^^ Och så klart vara med Hulda, Och så hoppastuddsmatta om jag har fått nån ;)
# 7 då tycker Jag att du ska komma och se min skönhet.. haha ^^
elr jag ska inte alls köpa kanin imon för jaghar redan gjort det idag :P
**Fredag
**Var hemma från skolan, hade ont i huvudet. Så djuren fick vara ute och skutta/springa i många extra timmar :) Var och red, hoppade :)
**Lördag
**Ska troligen på bio med två kompisar, sen ska den ena kompisen sova över hos mig och vi ska laga middag och kolla på filmer :)
**Söndag
**Hmm.. vad händer då :S Kanske plugga >.<
- Mvh Emma

Fredag: var med en kompis:)
Lördag: genrep och ljussättning inför dansshowen
Söndag: dansshow!! JIPPIE!!!