Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 416 ggr
kaninsnobben78
1

Söker kaninkompisar

Hej

jag söker kaninkompisar .Jag är en tejej på 33år  jag äger 6 kaniner  så håller på med kaninhoppning  och så tävlar jag själv med mina kaniner

jag tränar själv hemma med kaninerna.Nu söker jag kaninkompisar  kan tränat till sammas .Jag har inga kompisar hemma hos mig där jag bor  som har kanin

dom som inga kaniner .Jag vill inte låna ut mina kaniner  till andra  som inte har kanin..Nu söker jag  kaninkompisar

Jag har en hoppklubb mini ni kan vara med ha massor skoj med kaninerna  kan ha tävlingar .Det spelar ingen roll hur gamel du e eller hur många kaniner nu har. det spelar ingen roll om du tävlar med kaniner

jag har ingen bil eller körkort,Jag har svårt komma till tävlningar  i bland kan en köra mig ibland inte  det är så tråkigt  hoppa själv inte har någon prata med om kaniner

Min klubb är http://www.nogg.se/kaninhoppningsklubb

Jag bor tjörn ca 7 mil om göteborg

jag bor själv  va inte rädd skriva

du kan maila me susanneandresson24@hotmail.com

Jag här medlem i Trestadskh

[nataschaj]
0

synd du bor i tjörn, sj bor ja i Göteborg, men har inget körkort elr så… 23 år =)

kaninsnobben78
0

okej! Det finns bussar och tåg me .Jag känner några som bor i göteborg

vad skoj!

[nataschaj]
0

2 hehe jo… men blir lite dyrt å åka fram å tebaka..spec när man e arbetslös å just för mig när ja ska köpa/tingat en valp. äsch får sluta å vara snål :P

Men nu i ett par månader kan ja inte åka nånstans efter som ja e upptagen me valp å så.

Annars e ja intresserad te sommaren å kunna ses å de!

kaninsnobben78
0

okej # 3