Usch rivsår
Usch nu har jag rivsår igen… det händer inte så ofta men när det händer så river han så djupt! Sist så blev det ett ärr av rivsåret men denna gång får vi hoppas att det läker bättre :)
Fick det då han var missnöjd med att jag klippte klorna, klippte inte ens i pulpan och så blev jag helt uppriven som ni ser på bilden… och innan dess så kissade han på min datorstol i tyg och min nytvättade hoodie så jag är inte jätteglad på honom idag men gjorde kaninmuffins ändå :) Jag tycker det är bra att han inte gillar zoo godis för då kan man ju inte lata sig :3
Har honom i en filt medan jag klipper klorna eftersom annars så blir jag helt… sönderriven tyvärr ^^''
(Nyrengjort rivsår med rengöringspritlappar. Det är min högerarm under vristen, dålig webcam bild)
//Joanna
Då ska du se mina armar;) har i och för sig inte mycket "känsel" för det längre, brukar inte märka det förrän jag ser det, haha!
Men det där var långt, isch…
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#2 Min framtid är med djur och kaniner! Så ärr kommer jag också tåla :3
Men det där kändes till skillnad från andra små rivsår man får
//Joanna
#3 Ett tag hade jag helt röda armar med små sår (såg ut som jag hade cutat mig xD).. Men ja, man vänjer sig som sagt;)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Ajaj..
Jag har massa rivmärken kvar sedan förra året, dock är dem vita :/
Ajj,kliar det? :(
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Vet hur det är. Har 2 damar som gärna sprattlar vid brunst ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Haha jag har också vant mig ;) bara att stå ut helt enkelt. Dock får man alltid höra i skolan om somrarna (när man alltid har t-shirt) "åhhh du cuttar dig ju!" I höstas fick jag dessutom frågan av vår kurator "är du olycklig på något sätt med tanke på dina skärsår..?" jag bara "ehehh nej jag har kaniner.. ;)" Haha lite dumt xD
Sånt gör så ont till en början, men efter att jag haft kaniner sedan 2002 så har jag ingen känsel för det längre. ^^
#8; ofta de trodde att du skadade dig själv? XD
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#8 HAHA har hänt mig också flera gånger XD
// Anka
#9 haha ja xD lärarna hade sett det på svenskan och förmodligen sagt det till kuratorn och på lektionen efter tog kuratorn ut mig ur klassrummet och sa det haha xD
#10 bara att stå ut haha XD
#12 Ena av lärarna bara så: "Men Annika… Du kan ju inte skära dig, blablabla". Och jag bara när han babblat klart.. "Men.. det var Lasse:("
Han blev lite rädd och jag bara insåg sen att det lät weird.. "eeh… alltså min kanin!!" xD
// Anka
#13 hahaha och Lasse av alla xD
#14 Ja, xD hade jag sagt Kricket eller Vampyr hade han nog fattat bättre… xD
// Anka
#8 Hänt mig också XD När jag hade på mig t-shirt och kuraton kom på tjejsnack med oss så innan hon gick in frågade hon mig herrejösses. vad har hänt med dina armar?! Om du inte trivs bla blö blöö så kan du komma ner till mig.
Jag bara ''hehe,,,nej jag har nämligen kaniner''
x)
#4 & #8 Heh måste gömma dem för annars tror de jag har cuttat också eftersom jag har band tröjor och skinnyjeans
#6 Nej det svider.. då kliar det definitivt inte hehe fast om jag rivit mig på såren i sömnen måste jag klippa mina naglar vilket jag inte vill :C
#7 Har tränat honom att ha honom på ryggen ganska mycket men dethänder att han börjar tycka det är jobbigt
#9 Heh har endast haft sen jag gick i 5an så ca 4-5 år nu :)
Men jag står ut! :D
//Joanna
#13 Haha då kanske man döper nästa kanin till något vanligt som Stig eller något xD Lite roligt faktiskt
Kaniner är härliga även som de rivs~~ Så skönt att se dem glada
//Joanna
Vill bara inflika att de inte känns bra att ni "skämtar" om självskadebetende, då de är ett känsligt ämne och tro mig jag vet eftersom att jag själv har hållit på med de i 4 år, så va snälla och tänk på de för allas trivsel här på forumet :)
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
#19 Förlåt Thea, tänkte inte så långt..:(
// Anka
#19 det är inte skadebeteendet i sig vi skämtar om, utan att lärarna trodde att det var något helt annat än kaninrivsår. Ber om ursäkt om du tog illa upp, inte alls så det var menat.
#20 det är okej. jag förstår de :)
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken