Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 1018 ggr
Peak303
0

Omparing?

Som en del kanske vet så fick Dell en kull för en vecka sedan där båda ungarna var dödfödda. När är de igentligen lämpligt att para om henne enligt er? 
Har funderingar på Att ta en kull med Bentley ist och isf att de träffas så att ungarna föds någon gång i maj. Glad

Hon har efter "olyckan" eller vad man ska kalla de återhämtat sig men antar att hon saknar sina ungar, då hon ff är ganska på vakt när de gäller huset. Och hon har även lagt in mer päls där.. Men hennes humör är på topp igen och hon har blivit otroligt hyper igen. Glad

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

BusBella
0

Jag verkligen älskar Bentley, sen första bilden jag såg på honom! Och Dell är verkligen sötast av dina honor, så blir det en kull mellan dem kanske jag "måste" köpa en…

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

Norberg90
0

Du kan nog para om henne på en gång nu :)

Http://Angies-Kaniner,se

Lejonhuvad Kanin i Zobel Blå, Zobel Blå Manteltecknad och Madagaskar.

Dvärgvädur i Viltgrå

Peak303
0

#1; hehe många som är helt förtjusta i Bentley och han har nu under senaste tiden även blivit en liten pussgurka oxå Flört

Och båda deras tidigare kullar har alla ungarna verkligen varit underbara och riktigt sociala!

-'  Malin Hultman

Peak303
0

#2; okej vad bra :D

-'  Malin Hultman

BusBella
0

#3 Det förstår jag, det är ju så svårt det här. Jag vill ju börja föda upp utställningskaniner och hade sagt att det räcker med tre kelisar då, men nu…

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

MH1994
0

De erfarna uppfödarna brukar ge rådet att para om direkt efter förlorad kull så du kan gott och väl para henne nu. Flört

// Matilda

Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin

http://tallmonskaniner.webs.com

Peak303
0

#6; okej Skrattande

Då blir de nog en träff mellan dessa 2 i helgen skulle jag tro ^^

-'  Malin Hultman