Belgisk jätte
ÅHHH!!
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Söt :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Bara lite smått avundsjuk på dig, Sanna!
En dag ska jag baske mig ha vit blåögd belgisk jätte!
Vit blåögd?
Har aldrig hört talas om den fägen på BJ.. :O
Riktigt fin är H*n!
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
#4: Den är efter engelska importer, om jag inte missminner mig helt. 
Åh har alltid velat haft en vitblåögd belgisk jätte eller fransk vädur :* Såå fin
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
#4 Han är faktiskt importerad själv från england till och med =)
Ninni, vi får driva gemensam uppfödning!
Åh gisses så underbar!
En sån ska jag ha den dagen min nuvarande jätte går bort. Men det hoppas jag är många många år kvar tills :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#8 De som är extra kul är att de vita från Paul har UNDERBART temperament… Måste nästan hitta bilden när de har sina jättar i sängen…
Sååå vacker!
va fin!
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
men gud vad fin!
#9; vad härligt! Skrutten i #0 ser verkligen kolugn och mysig ut!
Hoppas det kommer fler till Sverige i samma färg (och temperament).
Vad kostade det för er att importera ungefär? Tänker pris för kanin, resa, ev. tull?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Wow han är jättevacker. Är såna här stunder man ångrar att man tog en frasse istället för en belgisk.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
#7: Det får vi absolut göra!
#13 de kostar £80 i inköp. Sedan kostar transporten 800-1000kr. Och de är med kontakter, annars får man bila över själv och hämta hem dem. Tar man in mindre än 5 djur behövs inga tillstånd.
Finns några till från Paul i Sverige, 3 (4 med min) vita och en wienertecknad vad jag vet =)
super härlig! hoppas verkligen att de kommer komma fler till sverige, de är inte utan att man blir sugen på en egen ;)
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
Transporterade två från LU, jag tycker dock de där stora är läskiga :P Var speciellt rädd för den vita honan som var lite småsur xD
Jag gillar mina degiga dvärgvädurar :D