Kanin iFokus

Kanin

Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 916 ggr
Saffran.
0

Tipsa en bra hemsida!

Vill att ni gärna tipsar om hemsidor där uppfödaren av kaniner mest tänker på deras temperament. :) Helst någon som föder upp dvärgvädur, men viktigast är att dem är noga med att skapa bra personligheter på kaninerna. ;)

CorneliaAndersson
0

NinniH här på KIF har jag för mig föder upp DVV. Så som jag uppfattat hennes kaniner så är de väldigt gosiga och kelna..(?) Du kan ju höra med henne!:)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

juliafrojd
0
Zvintos
0

Enklast är väl om du skriver lite om vad för färger eller liknande du är ute efter, lite vart uppfödaren bör finnas och så där. För dvärgvädursuppfödare finns det i mängder. Glad

Saffran.
0

#1 Tack! :)

#2 Tack :)

#3 Färgen spelar ingen roll, vill ha en som älskar att kela och gosa samtidigt vill jag hoppträna med den :D Jag bor i Västerås, så helst någonstans i Västmanland. Men Stockholm och dalarna går också bra. :)

Saffran.
0

#3 Föder du upp DVV, med bra temperament? :))

Kaneli
0

Kan tipsa om Krusbodatorp kaniner i Stockholm, har själv köpt kanin därifrån och var otroligt nöjd! Fick hem en helt tam kelgris så jag kan varmt rekommendera kaninköp därifrån. Glad

http://chagallskaniner.weebly.com

Hobbyuppfödning av satinrex- och rexdvärgvädur

Saffran.
0

#6 Åhh!! :3 Har hon någon hemsida? :)

Kaneli
0
Zvintos
0

#5: Föder upp dvärgvädur ja, och temperament är bland det viktigaste för mig. Glad Bor visserligen strax utanför Örebro.

Saffran.
0

#8 Tack :) #9 Det låter jätte bra ju! Örebro är helt ok. :3 Har du någon hemsida? :)

Zvintos
0

#9: Japp, adressen finns längst ner i min signatur. Glad

Saffran.
0

#11 Ok, tack! Ska kolla. :D

juliafrojd
0

eneboangen föder upp kaniner i alla färger. Det är hoppkaniner som är hanterade mycket redan när dom uppnat ögonen. så dom är lätta o få tama.

www.eneboangen.se

Saffran.
0

#13 Ok, tack! :))