Månadens Kanin Mars 2012
Det är samma regler som alltid:
- 1 bidrag per person.
Ett byte tillåtet, skriv då från vilket bidrag du byter. Ex "#9, byter till detta bidrag". Detta för att underlätta för oss när vi tar bort ditt gamla bidrag.
- Bilden ska vara tagen av dig, eller att du har tillstånd att använda den (bilden ska då föreställa din kanin).
- Bilden kan vara på 1 eller flera kaniner men det är alltså bara 1 kort per person som gäller.
- Bilden bör ha någon form av anknytning till månaden.
- Man får lägga upp bilder för den gällande månaden fram till den 20:e varje månad, sedan väljs 7 bilder ut till röstningen som pågår under 5 dagar.
- När röstningen är slut utses en 1:a, 2:a och en 3:a.
- När 1 år gått kommer alla månadsvinnare att ställas emot varandra i kamp om titeln Årets Kanin.
Lycka till!
P.S. Undvik kommentarer såsom "söt kanin" eller liknande i tråden, ta hellre dessa via PM eller medlemmens Gästbok. Tack!
Min vackra Lexus njuter i vårsolen ^^
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin
Min vackra lillhare Maravillosa Ninjapig Surviver får vara med och hoppa i tävlingen! 
// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét
Lilla Lakritz får ställa upp med en nytagen bild i mysigaste mars-solen!
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
Jag ställer upp med en bild på vår gamling 
// Rebecka 
Trollsländans kaniner:
Dvärgvädur; madagaskar och viltgul samt manteltecknat
Deltar med lilla Pixel :D
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Jag byter till denna bild istället… Igår i fina vårsolen 
Hej det är jag som är Julia jag är 12år och älskar djur. Dom djur jag är mest fast vis är absolut Häst, kanin, hund, katt. Jag har själv en kanin som är en dvärg vädur från eneboangen.se han är från sanna o polarn det är hoppkaniner aoch allesammans är asagulliga. Jag har också en katt och en hund, och en häst. Jag går på Karllsund ridskola ÖFK och där har jag ridit i 4år och har ridit 3,5 år innan och rider fortfarande. Här kommer jag mest vara intresserad utav ninisar... Jag bor i örebro på landet. PS:KOPIERA INTE MIN BILD!
Min lilla doris,95p
vi har rätt så mkt snö fortfarande ! :D
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
Eftersom Busen snart kommer lämna oss, får han tävla denna månad med.
Älskar dig bambi för varje sekund i mitt liv<3
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#21 byter till denna 
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥
Byter från #10.
Hej det är jag som är Julia jag är 12år och älskar djur. Dom djur jag är mest fast vis är absolut Häst, kanin, hund, katt. Jag har själv en kanin som är en dvärg vädur från eneboangen.se han är från sanna o polarn det är hoppkaniner aoch allesammans är asagulliga. Jag har också en katt och en hund, och en häst. Jag går på Karllsund ridskola ÖFK och där har jag ridit i 4år och har ridit 3,5 år innan och rider fortfarande. Här kommer jag mest vara intresserad utav ninisar... Jag bor i örebro på landet. PS:KOPIERA INTE MIN BILD!
Upprepar det som står i första inlägget: Undvik kommentarer såsom "söt kanin" eller liknande i tråden, ta hellre dessa via PM eller medlemmens Gästbok. Tack!
Myskaninen Lapin från våran soliga prommenad idag! :)
♥ Hälsningar Evelina & Finaste kaninerna ♥
~ Blogg: Laoop.tk ♥
~ Hemsida: Laoop.weebly.com ♥

Chagalls Charlie, 1 månad gammal gör sig redo för att fira påsk! 
http://chagallskaniner.weebly.com
Hobbyuppfödning av satinrex- och rexdvärgvädur
#6 Byter till denna
Mando i solen en härlig Mars dag.
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
#31 byter till denna.
Min nya lilla kanin, Hedvig!
Min blandras dvv "Ella" får stå för bilden :)
Vi var ute i den lilla sol som fanns förra veckan<3
Kolla in min hemsida :)
Denna månad får lilla Strössel vara med :)
Nu börjar det bli vår och Maja kan få vara ute och skutta :)
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
Lägger upp en bild på Mio :) Eller Alfons kan man också kalla han! Nu när solen kikar fram och snön har försvunnit kan man äntligen få släppa ut våra innekaniner ute i hagen! Mio, som var köpt i vintras har ju aldrig fått känna det mjuka gräset under dom små tassarna så det tyckte han var härligt!
Såg verkligen hur han njöt av solen och vinden som blåste genom hans päls :) Han såg så stolt och modig ut när han sträckte på sig och kisade med ögonen :*