Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 583 ggr
[Plumskaniner]
0

(K) Söker dvv rex!

Jag söker nu efter en dvv rex. Hona eller hane? spelar ingen roll. Kaninen kommer användas inom Avel och ska därför ha ett bra temperament.

Jag bor i Småland, 4 mil norr om kalmar men kan i princip åka hur långt som helst för rätt kanin. Men visst, om du bor allt för långt vore det underbar om man kunde mötas halvvägs eller något liknande.

Observera att det måste antingen vara en unge eller en kanin under 1år.

Har du kaninen jag söker efter? Skriv lite information om den och skicka med en bild!

[Djurlinnea]
0

Om allt går som planerat så får jag dvv rex ungar i april. Om det skulle vara av intresse. I svart och blå till utställning men även kel, hoppning och Avel. :) Fast finns dock uppe i Norrbotten..

[Plumskaniner]
0

#1, lät riktigt intressant! dock så tror jag norrbotten är alldeles för långt.. riktigt så långt kan jag inte tänka mig att köra.

men då kan jag ju fråga dig en sak, vet en som säljer en blå hona, samt en blå/vit brokad hona. tänkte höra med dig Vilken färg? du tror är bäst att köpa. jätte tacksam för svar då du verkar vara lite kunnig ang den rasen :)

[Djurlinnea]
0

#2 jo det är ju det. Fast vi ska neråt i sommar så ifall det är av intresse så kan vi ju mötas på vägen! (:

Vilken färg? som är bäst går inte att svara på. Beror på vad du ska ha den till. Till utställning är inte den brokade OK men den blå är. Men är det bara till kel så spelar det ingen större roll. :)

proxima
0

Jag har en liten rexsnygging efter trevliga föräldrar:

Han heter Proximas Cameo och är leveransklar nu i helgen. Brun/gul japantecknd wienertecknad blåögd med bra öron. Han kostar 600 kr och leverans kan troligtvis fixas till Kalmar 14 april. Läs här för mer info!

NinaDson
0

Jag har 18 st rexvädurs ungar till salu, nya bilder kmr snart på hemsidan. Maila för nya bilder från igår. Royal.seed@hotmail.com Finns många olika färger, endel helfärgade, några vitörade och wienertecknade :)

Shabby-Chic
1

Jag föder upp dvärgvädur rex i Nybro, 3-4 mil från kalmar.

Har flera lovande kullar som föddes under förra veckan, kommer vara leveransklara från 10/5

Ninas kaninshop & Shabby Chic kaninuppfödning

Uppfödning av Dvärgvädurslöwen och Dvärgvädur Rex i Nybro, Kalmar län, Småland

www.ninaskaninshop.weebly.com

Nu finns det ungar till salu!