Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 530 ggr
bambiiii
1

"letar efter mig" ?

Hej

Jag var hoss minkusin igår.. och närjag kom hem så berättade mamma att Bambi hade "letat efter mig" asså hn sa att när hon sa mitt namn då sprang han i mitt rum och hopade upp på sänge sen kollade han under sängen osv,han gjorde så i hela lägenheten sen när han hade "letat färdigt" då gick han ut igen och väntade vid dörren, när jag om så började han hoppa och slickamig

Kan det vara så att han är för van vid mig,jag är med honom mycket, om han nu verkligen letade efter mig så vågar inte jag lämna honom så länge!

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

AkaiTsuki
0

Ibland måste du lämna huset och det får tyvärr lilla Bambi förstå…

Min förra kanin var likadan, då han fick springa runt i lägenheten och jag skulle på toa lade han sig rak vid toalettdörren och väntade på mig :)

//Joanna

Fridaaaa
0

Dem klarar sig. 
Du måste ju lämna huset. Han mår inte dåligt av det. Extra glad när matte kommer hem bara ^^,

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

bambiiii
0

1# Hehe aww,

2# Hihi vad bra då,behöver inte vara orolig för min lilla töss

Men asså är det inte synd att han verkligen längtar så mycket för han typ håller på att "äta" upp mitt ansikte när ag kommer hem asså då menar jag att han slickar så snabbt

Obs ville bara säga att han också ståt på benen när han hör mitt namn

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Fridaaaa
0

#3 Vår hund blir så glad när vi kommer hem, upp i ansiktet och är jätteglad. :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

bambiiii
0

4# Hihi aw