Hatmat.
Lite annorlunda rubrik kanske, men det blev så långt med att skriva "Vilken mat väljer din kanin bort?". Gillar korta rubriker! (;
Alltså: vilken mat väljer din kanin bort, dvs. att den inte gillar det? Både frukter och så vidare! Skriv på!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Lilla Grå hatar all mat förrutom godis, då välter han bara matskålen. Nisse gillar inte havre och Moa kör samma stil som Nisse. (;
Men alla grönsaker slinker ned, och efter det så funkar maten igen. (;
www.frihetenskaniner.se

gav mina lite rester från våran sallad och majsen valde dom bort direkt;P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Brukar inte kaniner gilla majs? :)
www.frihetenskaniner.se
Roxy är allätare x) Förutom nonstop! Det äterhon inte!
Candy är kräsen som f*n. Var tvungen att byta pellets för att hon inte åt, och det är omöjligt att ens smaka ngt kaningodis, inte gnagerblandning heller och absolut inte morot, om hon inte är hungrig :P
#3, min nin ÄLSKAR majs :D

Moses har börjat välja bort pellets till min förtvivlan. Ska börja köpa Lottie istället ^^, Annars äter han inte Kiwi. Det fräser han åt xD

Min kanin äter t.ex. inte broccoli…

Eftersom jag föder upp jättar brukar det mesta slinka ner, men broccoli och palsternacka ratar de!
Min jätte är nog mest kräsen av mina kaniner. Fet mat samt morötter går alltid ner, men torkade rönnbär, potatis & pasta smakar oftast bara när hon är riktigt hungrig.
Våra kaniner hatar morötter!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#3 inte kokt iaf xD
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Mina kaniner gillar nog det mesta. De får bland annat våra salladsrester, morotsskal, lite övermogna äpplen men inte för gamla, hårda/torkade brödbitar och lite sådant…Men såklart får de färska äpplen och hela morötter också! Och mycket mer..xD
Men det de inte gillar..Hmm..Har prövat till en av kaninerna att ge jordgubbe, det var inte så uppskattat. Och de tycker inte om tomat!:O ;)

min kanin tycker inte om banan :O men han äälskar jordgubbar:P

Elvis är inte så förtjust i morot, men ibland kan han äta det ;D
#15 Mina är också galna i gräs:) Det är nog de flesta!
skalman gillar inte heller tomat. ;P
Medarbetare på Hundar.ifokus
ojoj.. har iofs bara haft Hubert 1mån men hittills har jag inte hittat nåt han inte äter! :)
#16 bara Cassie är det här ;P Channie föredrar att gräva och skutta :D men ingen kanin jag haft tidigare har varit såååå galen i gräs… :P hon gör knappt något annat än käkar gräs även om hon är lös ^^
Yankie fnäser åt godis. :P
Mina kaniner tycker inte om banan

Min kanin gillar inte moröter!

Hampus äter då inte tomat, melon eller broccoli..

#23: Men Hampus då!!! Broccoli som är så gott ;) /Albin och Gimzan

#24 Usch och fy och blä! / Hampus.
Men idag ska han få pröva igen och kanske kanske det slinger ner ;)

Stampe gillar bara päron och äpplen, han äter oxå kolrabbit , men han gillar inte morot, sallad eller något annat han inte blir lös i magen av XD

Egget gillar inte morötter speciellt mycket. :)
www.frihetenskaniner.se

Min kanin gillar intwe morot så mycket längre, hen har tröttnat på det.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Min kanin äter inte Svamp?. Hörde nånstans att det skulle vara nyttigt men det intresserar inte honom det minsta. Men han ÄLSKAR banan..
#10 m.fl.!!!!?????