Min hemsida
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
Tror ingen härinne har missat din uppfödning Jessica..
säger som #1 haha ;)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
TS tänk på att hemsida gör ett bättre intryck om den är skriven med korrekt svenska. Använd helst inga smileys, och gärna färre uttropstecken. Din prislista ser mycket märklig ut, ska man betala extra för att få ha kaninen som sällskap? Vad ingår då i baspriset? Din till salu-sida är också ganska rörig. Punkta gärna upp vad det är som ingår när man köper, och be någon läsa igenom så att du vet att allt är rättstavat.
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Du bör ha mindre storlek på texten när du skriver.
Och "faktan" om man ska ha Hona eller hane? tycker jag inte riktigt stämmer allting.
Och det heter lejonhuvad kanin, inte löwen ;) Löwen är det tyska namnet för "Lejon".
Och inte blanda bilderna på kaninerna utan ha bara bilder på kaninen under sin fakta, annars blir det så rörigt :)
Och eftersom dina kaniner inte har stamtavlor kan inte avkommorna ställas eftersom dem ej kan få stamtavlor heller då,
Prislistan är helkonstig. Du kan ju inte ha olika garantier beroende på färg? Ska vara samma garantier oavsett färg på kaninen anser jag då dem är lika mycket värda oavsett om den är 1färgad, 2färgad eller 3 färgad? Och varför extra för om man ska ha kaninen till Avel eller hoppning eller kel? Känns helkonstigt.
Nej den borde du ändra
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Fin hemsida, som de andra har nämt så är det lättare att läsa när du skriver med mindre text ;)
så ändrat nu men tänker inte ändra mer nu p.g.a klagomål
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
okej tack
kändes bara som klagomål
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
#10 Din hemsida är jättefin!