Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 545 ggr
bambiiii
4

Lycklig Matte

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ville bara skriva av mig lite..

Jag har en hollis här på 11månader och han är världens goaste,snällaste,duktigaste,smartaste,lydande kanin! JAG ÄLSKAR HONOM

När jag kommer från skolan och öppnar dörren så springer han det snabbaste han kan och slickar mig på ansiktet,jag tar up honom och då lägger han sitt huvve under min hals och blundar nästan jag kramar om honom och jag kan lova iftast får jag glädje tårar! Herre gud vad jag älskar honom

Skadar han sig lte sitter jag hela dagen och gör allting,ringervet,mm kramar honom,pusar honom.

En dag förrut så var jag ute med honom med koppel ingen var där så han gick bredvid mig men då släppte jag kopplet och jag kan säga att han älskar människor det kom en cyklande pojk och bambi hoppade framför honom jag srek (Bambiiii) och sedan satte jag mig på knäna med ögonen halv öppna och blodet rinnande från min näsa! han hoppade över cyklen,jag blödde  20mn jag åkte till sjukhuset men var tvungen att göra det,ville inte lämna Bambi,jag darrade från rädsla doktorn sa att jag hade blivit för skrämd så jag blödde och att jag skulle vila!

ialla fall ville jag säga hur otroligt mycket han betyder för mig!

jag vet inte vad som kommer att hända mig om han dör..

han räddade mig från ensamhet! Du är allting precis allting Bambi <3

Jajajaa jag ÄLSKAR HONOM MER ÄN NÅGONTING I VÄRLDEN!

Min lilla töss…<3 <3 <3 älskar diiig!

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

bambiiii
0

tack ni som gillade:)

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3