Bebisar =D
Inatt eller nu på morgonen har bebisarna kommit här hemma =)
Tre stycken, ingen dödfödd. Så himla söta :)
Lägger inte in bild idag, då jag inte vill störa för mycket nu i början, skulle bara kolla så alla mådde bra. Men om ett par dagar, lägger jag in bilder ifall någon vill se :)
Är så glad =D

Åh Grattis Grattis!
Info om föräldrarna? :)

Tack så jättemycket =)
2# Pappan är hermelin :) och hans färg är black and tan.
Mamman är blandning med hermelin och dvärgvädur. Är Angora :)
Ungarna blir korthåriga black and tan =)
älskar tan kaniner!!fast mest blåtan och bruntan,fast black antan är väldligt söta oxå!!:D

Okej, söta!
Grattis =)
#1 Söt nin
Grattis!!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tack så jättemycket alla =) Ska strax lägga in de första bilderna!
Kan även säga att jag upptäckt en till liten bebis :) Så nu är de 4 :D
4# Jag har sett bruntan på bild, de ser jättesöta ut :D Dock har jag aldrig sett någon i verkligeheten.

Så söta =)

Söta små korvar:P Tkr väldigt mkt om black and tan färgen^^ :)
Grattis till de små! :)
- Mvh Emma

Hermelintanar är så vackra! Kan du inte lägga in en bild på pappan och mamman? :)
Vad roligt med ungar.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Grattis till bebbarna och lycka till!

grattis, vad söta dom är =)

#18 åh så fin!
- Mvh Emma

var bor du?? va e det för kön på ungen tillsalu?

#19 Tack så jättemycket =)
#20 Jag vet inte riktigt vad det är för kön på ungarna än, de är inte så gamla ;) Men de köpare som finns nu vill ha 2 honor och en hane. Men eftersom jag inte vet hur könsfördelningen är kan jag inte lova dem något :)
Jag bor i Linköping

gud vilka sötisar grattis!!

#23 Tack så jättemycket =) De blir bara sötare och sötare 

hur mång dagar är de?

De är 6 dagar idag
Så det är inte så gamla ännu, men söta iallafall :D

Ja de vad jätte söta :D

Tack =D Får lägga in fler bilder sen när de lämnat boet, kan man handskas med dem mera :)
GRATTIS! :D

#29 Tack så mycket 

Såå söta och Grattis!=)

Det var bland det sötaste jag sett.
Min 7 åriga son sa att våra kaninungar såg ut som nakna flodhästar när dom föddes och det stämmer ju ganska bra.
Passa på att njut för dom växer så otroligt fort. Mina är 8 veckor nu och imorgon flyttar 4 utav 7 st till sina nya hem och det känns tomt.
Mamma och pappa kanin var också jättegulliga.
Gud vad söta! :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Naaw! :)
- Mvh Emma

<3
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
åå va söta små :)

#42 Tack så mycket :)
Åh så söta de har blivit! Oh pappan va ju underbart fin, o mamman så söt hon också! Linköping, de va inte så långt ifrån mig faktigst hehe. Men jag ska köpa en dvärgvädurs hona om jag hittar ngn så det var tyvärr inte aktuellt. Men de var allt för söta<3

Hehe, tack så mycket :)
Ungarna kommer nog att se ut som pappan, kanske att de får lite längre öron, de hade den förra kullen :) Om du inte hittar någon hona så finns det en unge kvar här hemma till salu :)
De blir sötare om ett par dagar när de öppnar ögonen :)

Jättesöta! :)

Tack så mycket amanda_b :)

#35, Jo, jag ska behålla en själv men annars är alla sålda. Fyra stycken har flyttat idag (snyft), och dom sista två flyttar den 26 maj.Jag har tänkt på dom hela kvällen och undrar vad dom gör just nu.Fast jag har en kull till och dom är bara tre veckor så dom får jag gulla med ett tag till. Ska du behålla någon själv?
Ett kort på lilla damen vi ska behålla.

Så himla gullig! Ja, det är sorgligt när de flyttar, hoppas de kommer till bra hem bara :) Och de har de säkert gjort =)
Jag får se vad det blir för könsfördelning på dem, om det blir någon hona "över" ska jag eventuellt spara en. Då jag redan lovat bort tre stycken så får de välja kön :) Annars blir den fjärde till salu också.
De är ju som mysigast när de har lämnat boet, ungefär som dina treveckors. Då kan man pyssla med dom en hel del :) Funkar ju inte med mina än ;) Men som sagt, tiden går fort…

#48 vad är det för ras på dina förresten? Så himla söt den var :) Urgullig :)

#50, Jag vet tyvärr inte riktigt vad det är för ras på mina ninisar, Jag ställde den frågan här för ett tag sen och fick några svar. Du kan titta på "Färger,teckningar och raser" under frågan "vad har jag för ras". Dom blir mellanstora med ganskar stora öron men dom är absolut inte så stora som tex en Belgisk jätte.
#49, Jo,dom har fått jättebra hem och två är sålda till bekanta så dom kan man ju åka och pussa lite på ibland.Dom som är tre veckor nu har massor med skutt i beben just nu och jag håller på med dom jättemycket. Både för min egen skull men även för att dom ska bli sociala och människovana.
Du fortsätter väl att lägga ut bilder här så man kan gå in och följa deras utveckling?

Ja, jag såg att de hade stora öron :D Jättefint! Jämför med min Pelle, som knappt har några, hehe. Jag är tyvärr jättedålig på raser, så jag vet inte. men vad spelar de för roll? Söta är de iallafall =D
Ja, men det är ju jättebra att sälja till bekanta, alla mina 3 som är tingade kommer till bekanta de med, så det känns bra :) Vad härligt :) Har du några tingade från kull nr 2? :)
Absolut! Kul att du är intresserad av att se deras utveckling :) Det ska jag göra :) Kommer säkert nya bilder imorgon :) Har du någon tråd med dina bebisar? :)

#52, det är två som är tingade från kull 2 och en helsvart hona ska vi behålla själva.Så det är två som fortfarande är till salu.Så när alla kaninungar har flyttat har jag fyra kaniner själv,mamman, pappan och deras två barn. Vi ska kastrera pappan nästa vecka så han inte behöver gå ensam längre, Han är så otroligt sällskaplig.
Du kan läsa lite om mina kaninungar på "Kaninungar och avel" under frågan"För många kaninungar". Det blev en lång följetång av den tråden.

Okej :) Helsvart, låter fint :)
Jag skulle med vilja kastrera min så han kan gå ihop med min hona. Hon har så pass stor bur att de skulle kunna gå tillsammans.
Då har jag läst den tråden, hade nästan mina aningar att det var du, blev likadant med min kanin en gång, men de ungarna frös ihjäl, kanske var det lika bra det. Men för er verkar det ju ha gått kanon! Skönt de :) Vad är det för färger i den sena kullen då? =)

Jo,det har gått jättebra trots allt med mina ninisar. Mamman har orkat med alla sina bebisar och ungarna växer och mår bra.
Jag lägger in en bild på den sena kullen så får du se vilka färger ungarna har.Det är tre pojkar och två flickor. Det var mina barn som absolut ville att vi skulle ha kvar den svarta men det passar bra eftersom det är en flicka och jag har aldrig haft en helsvart kanin förut.

Så söööta dom var<3:D
naww :)
- Mvh Emma
#55 den gula var sötast! :D
#56-57 jättegulliga :)

Tack så jätte mycket för alla fina kommentarer =)
Laddar snart in fler bilder, ifall någon vill se?

OOOH så sööta :D:D
Fleeeer bilder :-)

#63 Naaw!
- Mvh Emma

naha va söta :)

#63: Men åååh!! Vem vill ha en puss lixom?! Söööt :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
sååå söta :)

#68 Hihi, det ser faktiskt nästan ut som det!
#69 Tack så mycket =) och sötare blir de nu när ögonen är på väg att öppnas :)