Molly (L) Mimmi
SÅÅÅ!
Nu är Mimmi hemma, hos mig och Molly. De kommer superbra överrens! Först träffades de i en utebur, och de gruffade inte ens. Sedan satt Molly i transportburen och Mimmi i mitt knä, men Molly ville komma ut, och sedan satt de båda i mitt knä och verkligen gosade. Efter det, har de suttit i samma transportbur i 1 ½ timma, utan att ens bråka! Nu är de tillsammans i en megastor bur, och de har bara gruffat lite om rangen. Men de stampar bara, bits eller rivs inte överhuvudtaget. De verkar komma jättebra överrens!! :D
Men kan jag låta de bo tms inatt? :)
Bilder kommer imorgon! ;D
MVH
Sara, Molly o Mimmi <3

Vad roligt! Om du kan ha buren bredvid din säng kan du ha dom tillsammans annars inte än. För på natten är dom igång ;)
Ja, som kajsa säger :) Men jag skulle nog inte ha dom ihop inatt då man inte kan kolla till dom när man sover
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Kuligt! :) Du kanske kan ha en av kaninerna i transportbur i själva buren, så att dom kan hälsa på varann.. :)
Ja, jag ska nog låta de bo var för sig. ;) Är såååå glad, de bråkar ingenting, de ligger typ å pussas! ;)
Åh så kul! :)
- Mvh Emma
Jaa, det är det verkligen!! :) De ska bo för sig sj idag, imorgon ska de bo ihop på natten :)
Hur gammal är den nya ungen? Är hon inte könsmogen än är det inte så konstigt att dem inte tjafsar.. :P
Räkna med att dem kan börja bråka när hon blir könsmogen eller när dem brunstar, men vi får hoppas att dem itne gör det!
Mimmi är snart 3 månader.. :) Det är bara att dela på dem då, jag har 2 stora gallerburar!:)

GRATTIIIS! :D Vill se massor av bilder sedan! Vad kul att allt gått bra! :D

Grattis =) Längtar till bilderna kommer..
Japp tack allihopa. Jag är ledig från skolan idag, har studiedag, så jag kan kolla till dem. Och självklart, ta maaaaaaaaaassor med bilder! ;D Jag tror verkligen inte att Molly skulle göra ngt för att skada den lilla. Jag är sååå glad! :D:D

Skitskoj! FOTA NU! ;D
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
HIHI, ja, de ska få komma ut i gräsburen snart, då ska jag fota :D:D
bilder bilder bilder :D
#14 Hänger på dig ; Bilder bilder :P
- Mvh Emma
Ok, startar en ny tråd med bilder alldeles strax :):P
va bra :D
Nu är bildtråden uppe! :D
yay :) hehe :P