Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 653 ggr
JessicaOlin
0

Kolla hit !

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

CorneliaAndersson
0

Fint ocj JAG har inga problem med texten, men tänk på att personer med synskada ej kanske kan se den.. Kolla min hemsida och se om du kanske kan få någon text som är mer tydlig!:) Annars väldigt fin och ''behaglig'' ;)

Riktigt söta kaniner också för den delen!;)

www.borgargatanskaniner.weebly.com
(haha, lämna gärna en kommentar i gästboken innan du lämnar sidan!) ;)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

[Guldvingens]
0

Tss. Honor kan visst kissa rakt ut ;). Hade en hona som skvätte som en hane vid brunst. Kiss överallt :P

[Guldvingens]
0

Annars fint!

CorneliaAndersson
0

#2 Haha den biten måste jag missat på hemsidan! x''D För jag har nämligen också haft en hona som gjort så :P Fast hon sluta med det >x'')

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

[ÖstergärdetsKaniner]
1

Tänkte på det, om du föder upp blandraser så kan du ju inte lämna med stamtavla Till utställning? Håller också med #1 texten är jobbig för ögonen att läsa, inte bara för människor med synskador. Annars så var det fint :))

Ljusta
1

Fint, men håller med om att texten var jobbig.

Sen förstår jag inte prislistan? Om jag skulle vilja köpa en trefärgad kanin (som är dyrast) får jag kortast garantitid då? Och måste betala ett extra tillägg för att jag vill ha den som sällskap? Nej, förstod inte riktigt det ;)

Sen får du som sagt inte skriva stamtavlor på dem i och med att det inte är renrasiga utställningskaniner, men härstamningsbevis fungerar ju bra :)

Sen blir ju lika många hanar som honor könsmogna, och när honorna då kan bli lite tvära och kanske vilja gräva upp i buren så kan hanarna också bli tvära eller börja skvätta/para sig på allt inkl handen. Så att säga att man inte märker av "tonårsproblem" på dem är väl kanske inte helt rättvist.

Annars var det en fin sida med söta kaniner :)

Ljustadalens kaningård

JessicaOlin
0

ändrat textilen nu

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶