Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 528 ggr
ninor
3

En ny kanin!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag hämtade jag kanin nr 2, en hona. Jag har sedan tidigare en hane.

De har varsin bur (ståendes bredvid varandra) och de kommer inte att vara ute samtidigt, hon är bara 8 veckor så för på tok för liten för kaninbebisar. ;-)

Min fråga är, är det något speciellt jag bör tänka på såhär nu när jag har två kaniner? Och hur får jag henne rumsren på bästa sätt? Min andra kanin har aldrig fattat det där med att "göra ifrån sig" i buren ;)

Jag har även låtit dem lukta på varandra etc men båda två är helt vilda just nu, vilket jag hoppas går över om någon dag.

natha-mjau
0
marithaj
0

Verkligen urgullig liten tös!!:D

Vad heter hon? Från vilken uppfödare kommer hon i från? (om du köpt henne från en uppfödare då, hehe!)

Ursäkta alla mina frågor, det var ju egentligen du som ville ha svar på dina funderingar… :S

ninor
0

# 2 hon heter för närvarande Mixxis Akela. Hon har inte fått något nytt namn än, funderar för fullt :)

Har väl egentligen inte köpt henne från en uppfödare. Eller tja..de födde upp kaniner men på hobbynivå och inga stamtavlor, endast härstamningsbevis.

[KaptenKanin]
0

Även om det är en hobbyuppfödare är det ju fortfarande en uppfödare :)

Helt otroligt vad söt hon var, grattis !^^

[EllenAlicia]
0

gue' <3

bambiiii
0

Nej vilken ängel <3

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3