Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 417 ggr
Peak303
0

Rexvädurs uppfödare ?

Tänkte att jag kunde skriva denna "annons här med".

Jag har några små planer om att skaffa en rexvädurs kanin längre fram och tänkte bara fråga vad de finns för olika uppfödare.
Då jag är väldigt mycket för blåögdt och rödögt så är de ett plus.

Kommer dock inte skaffa en till kanin förrens jag valt hur jag verkligen vill göra. Men ville kolla möjligheterna till vad de finns för olika färger osv. Så om du eller om du vet att någon annan ska ha en rexvädurs kull i år så får du gärna länka den här :)

Är tacksam för alla länkar, bor nere i Skåne så inte för långt bort bara. :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

LoveYourRabbit
0

www.stjarnornas.webs.com har rexdvärgvädurar, dock ska hon sluta så för tillfället säljer hon ut alla sina kaniner :)

Somriga hälsningar från Vilma

Uppfödning av hoppkorsningar i liten skala, Conejos Hoppkaniner ♥
Conejos Hoppkaniners blogg

"Lev livet, det visas inte i repris."
Sov gott min flicka, 27 april - 4 juni

Kickan90
0

Jag ska börja föda upp igen, dock i en mindre skala och även lägga ut lite avelskaniner jag vill ha kvar i min Avel på foder.

dock kommer inte kullarna förrän sensommar/höst iår, kommer då föda upp rex,satin,normalpälsade och satinrex.
har inte bestämt mig om jag ska ta min egnauppfödda hane eller om jag ska låna in en, tar jag min egnupf så blir det bara brunögda.
både med wiener o utan eftersom mina mål är både godkända o icke godkända färger samt i de olika pälstyperna dock med anlagen för rex,sb eller både och.

http://enjoymyrabbits.se/ finns utanför helsingborg

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Peak303
0

Puttar upp :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt