Lite om Mozart :)
Till helgen ska jag förhoppningsvis börja vänja Mozart vid grönfoder :) Sen så ska jag köpa en ny sele åt honom så han kan få börja komma ut på gräsmattan! Han har redan fått börja vänja sig vid en gammal sele jag har, men den tycker jag är så omständig xD
Jag är dessutom så facinerad! Han är redan större än min 2åriga katthona! :O Så häftigt! :D
_Bifogar en bild som visar det ;)
_På lördag blir Mozart 3 månader :)
Jaa det var lite om Mozart, var så rastlös så jag hade bara lust att skriva det ^^ :D

Vad roligt! Du måste visa fler bilder på honom, han är SÅÅ läcker!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
skoj! :) ja belgiska jättar blir ju stora så ;P ja håller med, fler bilder :)
Oj så stor och fin han blivit! :)
- Mvh Emma
Så stor och tjusig =)

så stor och fin
#6 & #7 Åh, så fin!
- Mvh Emma

Så vacker och söt han är! Otroligt vackra öron :D *älskar* Hur går det att klippa klorna?

Vad stor och fin han är! :)

Vilken läcker liten kille du skaffat dig :)
söt! :)
Tack allihopa! :)
#9 - Har inte klippt dom ännu, ska börja vänja honom så småningom :)
Gud vad snygg han är ;D
#15 Tack ;D

#14 Joo gör det, annars har du nog lite problem ;)
Åh så vacker han är!
Uppdaterar 22/5
Igår och Idag har Mozart fått vänja sig vid sele, han är jätte duktig, men tycker nog att det är lite obehagligt med den runt halsen & magen xD Jag har varit tvungen att muta honom lite ;)
Ska se om jag kan fota honom med sele någon dag :D <3
Han har fått vänja sig vid grönfoder nu också, tar det ganska sakta med honom :) Ännu är han inte helt van, men det går framåt ^^

Mozart är verkligen en riktig snygging! ;)

aww jag vill ha en BJ =) är dom bra "kelkaniner" som man kan hålla i famnen eller?
#21 Jovisst dom är super :) Jättemysiga :) Dock har jag några rivmärken från början då jag började bära honom, eftersom att han är relativt stor redan och så sprattlade han lite xD Men men, det är sånt man får ta :)

#22 Mozart är jätte fiin jag älskar den kaninen..skall bli roligt och se hur han växer hemma hos dig :) MÅSTE :P visa bilder på han 1grr i månden eller mer!! haha =D pussa Mozart från mig
Jättefin han e din Mozart :D Kul att få höra hur det går med han! (man e ju lite nyfiken av sig ;)
#23 - Joo jag fotar så ofta jag kan och kommer att fortsätta med det ;D
#24 - Tack :) Joo jag tycker själv att det är kul att skriva om det ;) Hehe :D