Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 407 ggr
CorneliaAndersson
0

Glada Niner!:)

Nu har kaninerna fått en ny rasthage som täcker ungefär halva vår gårdsplan! :P Igår fick de inspektera och det bler minst 10000000 glädjeskutt Kyss. Riktigt nöjda kaniner. Som fick ha detta i sin nya hage:
Vattenskål, Grenar, ett hinder (som uppskattades), ett hus m,m.. (Dock så hade de bara vattenskål igår, men idag fick de också vara ute och då fanns det alla de saker (som jag nämde) där.. :P

Bilderna är sen igår när Vernon var ute! Kyss

OBS! Cykeln som står mitt i var min kompis. Den står ej där nu! Men gränsen går vid de andra cyklarna (alltså där de står 2 cyklar).

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

bambiiii
0

aweeeeee

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

CorneliaAndersson
0

Haha, Hade kanske kunnat ha större för att de skulle kunna få springa av sig men.. Ja, de behöver kanske inte ha så mycket mer plats för att trivas?? O,o

/ Cornelia Andersson,

bambiiii
0

2# haha tycker att det ser jätte stort ut!

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

CorneliaAndersson
0

Haha ok xP De har ju lite till plats bakom den här ''pallen'' med säckar ;) Men då behöver jag kanske inte oroa mig för att de blir för ''stillastående'' i en sån ''stor'' Hage (+alla saker då)??

/ Cornelia Andersson,