Svart teddy?
Är de särskilt vanligt med helsvarta teddydvärgvädurar? Tycker jag nästan aldrig ser dem, dom svarta man ser är ju wienertecknade? :)
Hm, du har rätt, jag har bara sett några få helsvarta.
Det kanske är rättså ovanligt 
Nu är inte jag någon som helst teddyexpert, men jag tycker mig se näst intill bara wienertecknade i samtliga färger och VBÖ. 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Som #2 säger så är det ju rätt ovanligt med icke wienertecknade teddysar överhuvud taget. Eftersom det inte är en godkänd (för utställning) ras, så håller folk på med det de tycker är finast/sötast, och då blir det väl ofta wienertecknade.
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Finns en svart teddyvädur till salu i sundsvall http://www.blocket.se/vasternorrland/Kaninungar_39108104.htm?ca=2&w=2
Svart är inte alltför vanligt, men det finns :) Men som du säger är de flesta svart wienertecknade.
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥
Precis, tror jag har fått några helsvarta i kullen så, och tyckte det inte kändes så vanligt, därför jag undrade, tycker de verkar jätte charmigt med helsvarta teddysar. Tycker det känns allt för vanligt med helsvarta strävhåriga men teddysar känns mer speciella som svarta :) Tack för svaren!
#7, Vad roligt!
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥