(K) Dvv utanför Göteborg
Hej hej.
Nu är det så att vi har bestämt oss för att köpa en till kanin. Det ska då vara en hona och den ska vara könsmogen.
Man ska kunna avla på den :)
Jag finns utanför göteborg [landvetter]
Är ni intresserade av utställning ?
Jag väntar en kull på Dvärgvädur Rex i slutet av mars om det skulle vara av intresse , dock går de inte att ställa ut .
Finns i Ljung/Herrljunga , Västra Götalands län .
Förväntade färger är främst Gul/Svart Japantecknad och Gul/Blå Japantecknad . Även gula färger , främst madagaskar och isabella , även zobelsiames brun och blå kan dyka upp . Allt med eller utan wienerteckning och ev. vit blåögt .
Vid intresse , PMa här på iFokus eller ring 0761-855953 
www.hedelinskaniner.weebly.com
Bild på föräldrarna - hanen är blå/gul japantecknad och honan är brun/gul japantecknad ..
#1 Åh så söta dem va!
Tyvärr så vill jag helst ha färgen vit blåögd , lycka till dem var jättefina :)
Jag kommer få några kullar av dvärgvädur i år. Både rexpälsade och normalpälsade! Kommer bland annat komma blå, havanna, svart, olika japanteckningar, vit blåögd, ev. brun zobelsiames, ev. viltbrun! De flesta kommer att bli wienertecknade.
Jag finns i söderhamn, men har själv fått hem en kanin från göteborg, så det är inte omöjligt att hitta transport!
Kolla under planerade kullar så får du se vilka jag har tänkt para.
Uppfödning av Lejonhuvade kaniner i söderhamn, skogsdalenskaniner.tk 
#3 OKej , tack :)
Det är bara det att jag ska ju kunna para den, dem blir ju inte könsmogna före 8 månader och mamma vill helt ha ungar nu på sommaren ^^
Okej, annars kan du ju ta en kull nästa sommar? :) Alltid bäst om man lär känna sina avelsdjur innan man parar dom, så man vet att dom är "rätt", men du gör ju som du vill. Tror faktiskt det blir svårt att hitta en vuxen kanin som "uppfyller" det man söker efter nu inför sommaren, dom flesta uppfödare säljer ju vuxna/ungdjuren först på hösten ;)
#2 Som jag skrev , så kan det dyka upp vit blåögd 
#6 Oppsan .. Missade det ;) Okej, kanske kan vara intresserad. Men det var ju det att om kaninerna är små så kan jag inte para dem.. :)
Men jag kanske är intresserad
#7 Vrf ha så bråttom med att para?
Du mst ju lära känna kaninen först…
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
#8 Jag har absolut inte bråttom..
Det vet jag men jag vill inte ha någon kaninunge….
#9 Varför vill du inte ha en kaninunge?
#10 För att jag inte vill det..
Ta inte illa upp men irriterar mig när någon kommer med en fråga och det liksom tar över tråden..
#7 Om du vill så kan jag skriva upp dig i intresselistan , ifall att ? :)
#13 Javisst, är bara inte helt säkert att jag vill ha alltså inte 100% :)
#14 Då gör jag det :) skriver upp dig i "ev. intresserade"-listan ^^
#15 Okej :) Tack!
Lycka till med sökandet då! :) Menade inte att ta över tråden, sorry!
Teddytassen.se : )
jag kommer ha kull som de blir eventuellt avelskaniner på sen :)
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶