(K) Köpes dvärgkanin
Vill ha en liten tjej helst japantecknad gul/svart. Vill ha en unge som helst inte ska bo så långt från Katrineholm. Max 300 kr. Vill eventuellt kunna ta ungar på henne längre fram. Kan även tänka mig en kille om den rätta sötnosen visar sig.
Vilken ras? söker du? :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Menar du kanske dvärgvädur??:)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Har lite dålig koll på raserna, när man kollar annonser så finns det hur mycket olika som helst och jag kan inte avgöra vad som är renrasigt eller inte
Vill iaf ha en liten. Gillar lejonhuvade. Är det en ras eller är det ett hårlag som flera raser kan ha??
Har haft flera kaniner förut men aldrig funderat på raser.
#3 Finns lejonhuvad kanin, det är en ras. Sedan finns det lejonhuvad dvärgvädur, med en ras :)
Lejonhuvad kanin är en ras!:)
Sen finns det ju kaniner med ''lejonman'' t.ex. lejonhuvad dvärgvädur.:)
Är kanske hermelinkaniner av intresse??:)
/ Cornelia Andersson,
#3 lejonhuvad kanin är en helt egen ras men det finns ju raser som har det i sig som har lejonman, t.ex lejonhuvad dvärgvädur :)
#5 Fast det är ju med en ras, lejonhuvad dvärgvädur, så är ju en lejonhuvad ras precis som lejonhuvad kanin:)
#5 oj såg inte att du hade skrivit det redan :P
#3 ok tack…kan tänka mig vilket som
#4 skulle det vara
#5 hur ser hermelinen ut?
Hermeliner är ganska små men väldigt söta. ''Runt'' huvud och ''jättesmå'' stående öron. :)
Vissa säger att de är argsinta men hereliner är faktiskt populära just för sitt ''icke-agressiva'' betéende. Finns mycket spring i benen men de är också lättlärda och hur gosiga som helst!:)
Lägger upp nån bild på någon av mina!:)

/ Cornelia Andersson,
Har en kull på drygt en vecka nu och leveransklara till påsk. Vet inte om du enbart är intresserad av renrasiga dvärgvädur men annars har jag sex jättesöta små blandkaniner just nu.Pappakanin är dvärgvädur japantecknad), Mamma är franskvädur som är vit med bruna öron och prickar. Lägger in en bild på bebisarna så ser du färgerna. Jag bor i Vänersborgstrakten.
Jag föder upp dvärgteddys som är en dvärgras med teddypäls. Du kan kika in på min hemsida om det är vid intresse. www.storkebodaskaniner.weebly.com är adressen. Jag har två kullar planerade i vår och i dem båda lär det dyka upp japantecknat. =)
Kram Elsa
Medarbetare på Teddykaniner i fokus
#13 Dem kan ju bli jättestora, och TS vill ju ha en dvärgkanin :)
Jag har vit blåögda dvärgvädurs ungar, leveransklara 1 April.
Kolla in min sida http://www.123minsida.se/Linderholmskaniner
Linderholms kaniner
#14 Gud vilka sötnosar. Synd du bor så långt bort. Man jag ska hålla ögonen öppna när bebisarna kommer, kanske faller jag stenhårt för nån så jag sätter mig i bilen och kommer trots att det är långt 
#17 Dom är redan födda! 2 veckor gamla! :)
Linderholms kaniner

Vi har en japantecknad unge, troligtvis hane.Han är lejonhuvad kanin och född 1 feb.Söt och vacker unge.Jag kan skicka dig en bild så får du se om han är den rätta för dig. Meil vid intresse: cathrinea@telia.com
Säljer Japantecknad ung hane ska få kullar med japan tecknat om 1-2 veckor: )
checka in www.123minsida.se/emisusagi: )
#17 Tack ;)
Transport kan eventuellt lösas då vi har vägarna förbi Katrineholm ibland. =)
Kram Elsa
Medarbetare på Teddykaniner i fokus
Tack för alla svar, har hittat en liten tjej som bor hos mig nu. 
#22 Vad kul att du hittrat en liten pluttis!;) Lägg gärna upp biler på henne!!:D
/ Cornelia Andersson,
Hej!
nu kommer de kaninungar till i slutet av april eller i början av maj
varje kaninunge varierar priser mellan 50-300kr beroende hur kaninen är men detta ser ni på min hemsida 
intressen anmäls till mig via sms, mejl eller telefonsamtal
har en 6 månads pojk, han är dvärgvädurslöwen (lejonhuvad )med till salu han kostar 200 kr
jessicadeklart-_-@live.se
0730839235
http://www.123minsida.se/Jessicasuppfodning
MVH jessica olin och kaninerna ! 
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
#24 Hon har redan köpt en kanin : )