Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 633 ggr
spacesheep
2

Söt överraskning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har lite planer på att börja hoppa med min Mello, men eftersom att han aldrig visat tendenser till att vilja/kunna hoppa högre än 20-30 cm har jag börjat lägga planerna på hyllan. Tills idag! Vi köpte ny säng igår, som med ben är ca 75 cm hög. Rätt som det var fick han för sig att hoppa upp, utan att ens ta sats. Sedan hoppade han ner, och upp igen - flera gånger. Som att det faktiskt var roligt. Nu vet jag alltså att lillen kan - vilken lycka! :D

Här är han nöjd över sitt nya territorium.

bambiiii
0

Aww sås öt liten kanin du har! ja tsta om han då gärna vill hoppa upp och ner så kan du prova att låta honom hoppa rediga hinder! :)

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

atlanta
0

Vilken sötnos och vad mysigt att kunna ha honom i sängen och gosa. Jag har så himla halt golv i mitt sovrum så jag har inte haft kaninerna där.

Fridaaaa
0

Så sött!

Min Smilla rymde när hon var 8 veckor (precis fått hem henne) och hoppade 25-30 cm. Men när vi väl skulle träna på hinder var det inte lika roligt :/

Men bra träning för din kanin att hoppa där upp & ner hihi :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

spacesheep
0

Han tackar för komplimangerna!

#1 Man kan ju hoppas att det går lika bra!

#2 Nej vad tråkigt! Mello är frigående så han är runt i hela lägenheten, och om mornarna får jag alltid besök i sängen. Mysigt när han är trött och gosig, mindre mysigt när han vill leka och hoppar på en tills man vaknar ;)

#3 Jo det är väl bara att hoppas på det bästa! Trist att din lilla inte var lika pepp på hinder :/ Jo Motion får han ju allt. Något positivt!

Fridaaaa
0

#4 Roligare att skutta runt i sele och busa i hagen tycker hon ;) Så får väl leva med det hihi :=D

spacesheep
0

#5 Sålänge de är lyckliga är man nöjd :3

Fridaaaa
0

#6 Ja precis :D Och hon är inte köpt hoppkanin heller så. :D