Mattes Sötisar!
Ville bara skriva hur bra det gick idag.. :)
Var och tävlade, och på morgonen var det jättefint väder! Satt i Stockholms kaninhopparmonter med Roxy, fyllde i tävlingsböcker och pratade med en tjej som ville börja hoppa. Så börjar det regna efter ett tag! Alla försöker få in sina kaniner under det lilla taket ;P Trångt ;P. Det blåser även, iiskallt.
Ändå hoppade mina kaniner jättefint :)
Hade tre kaniner i Lätt nty, för många enligt mig xD 16 startande, liite tajt. Börjar med Daime som var först i klassen, två fel :) Jättefint!
Sen kom Expo, ett fel! Wiie ;D Slutligen Roxy, 1 fel :) Jättefina lopp och alla gick till final. Då blev det ganska stora problem.. :P Vi var 7 till final, tre kaniner var mina då alltså.. ;P Fick hjälp av Frida (poseidon på ifokus) och hennes kompis att hålla i kaniner ;)
Roxy gick på ett fel i finalen, sen rev dumma matte ett hinder med kopplet >.<. Expo gick på noll fel och Daime på noll fel :)
Sen var det Msv och Candys tur att hoppa. Hon har varit jätteosäker på höjderna och jag var supernöjd när hon gick imål på 2 fel och ett fel i korrigeringar. I finalen gick hon på noll fel i bana och ett fel i korrigeringar.
Så, prisutdelning :)
Expo, mattes finaste sötnos, vann Lätt ny klassen :D Stolt matte! Hans första pinne i krok!
Candy blev sjua/sexa (kommer inte ihåg :P) i Msv och fick även hon sin första krok pinne i msv :) Daime kom precis utanför placering och Roxy dålig hon med, dumma matte som rev hinder! :P

´GRATTIS
det gick ju bra! :D grattis till pinnarna :) har du några bilder eller var det för regnigt? :P

Urskoj! Några bilder att visa? :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Grattis! Vad roligt :) Duktiga kaniner du har =)
Grattis :)
- Mvh Emma

Vad kul:D att det gick så bra:)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Tack ;) Vil ska tävla igen i helgen, så hoppas det går lika bra :) Expo, Candy och daime ska med, Roxy får vara hemma :P