Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 989 ggr
[Airo]
0

Utlånas

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är så att jag har en Viltgrå Dvärgvädurs hane här hemma - född 11 mars 2008 - , med ett underbart temperament som jag mer än gärna skulle vilja ha en liten bebis ifrån .

Jag gör alltså det här för att jag vill föra vidare hans temperament , och som sagt behålla en unge efter honom så jag har en från min speciella prins när han lämnar världen själv .

Vill därför låna ut min lilla Zorro till Avel . Han finns i Ljung/Herrljunga , Västra Götalands län .

Han har stamtavla och är utställd på 92p ( som 6 månader ) , dock inte reggad . Så vitt jag vet , så är det bara viltgrått i hans släkt , och jag vet att det kanske inte är så lockande ..

Kön : Hane
Född : 11 mars 2008
Färg : Viltgrå
Ras : Dvärgvädur
Pälstyp : Normal 

E . Okänt namn , viltgrå - 95,5p , reggat
U . Okänt namn , viltgrå - 94p , reggat

Uppfödare : Linnéa Boqvist

Temperament :

Zorro är VÄLDIGT lätthanterad och känd för sin otroligt stora charm . Han är en riktig charmör och lyckas alltid bli älskad av alla . En riktig pussgris som älskar att kela och sova under täcke . Ute i trädgården är han som en liten hund på 2kg . Han kommer när man ropar , springer inte längre än 1 meter ifrån mig , och kan springa utan koppel . Han har aldrig bitit eller nafsat och skulle aldrig få tanken att börja med det heller . Han har ett kompakt huvud med kompakt kropp med perfekta öron .

Han har inte bettfel - perfekt bett faktiskt - och det ska inte finnas i släkten heller .

**Jag vill att din hona ( om någon vill låna ut ) ska vara ..
**Frisk .
Bettfelskontrollerad .
Välhanterad - SNÄLL mot min hane .
Bra temperament - vill gärna att det ska matcha med min lilla prins .
Kloklippt .
Renrasig Dvärgvädur .

[Airo]
1

En till bild på Zorro .

zezagena
0

Vilken maffig snygging Skrattande

[Airo]
0

#2 Hihi , ja , han är gudomligt snygg Glad

[Airo]
0

Puttar . c:

[Airo]
1

Ny bild på min lilla prins ! Glad

[Airo]
1

[nataschaj]
1

Vilken snygging! älskar viltgrå dvv!

[Airo]
0

#7 Visst är han en snygging ! Ja , Viltgrå Dvärgvädur - speciellt maffiga - är riktigt snygga , det håller jag med om . Älskar också Viltgrå Dvv !

[nataschaj]
0

Inget slår viltgrå dvv ;) inte just inom dvv :P

[Airo]
0

#9 Haha , håller med !

[Airo]
2

[Airo]
0

Putt . Glad