Utställning i Mora 19/5
På lördag 19/5 är det kanin-utställning i Mora! Nån som ska dit? Titta eller ställa ut?

Nepp inte jag
Noope!
Nej :P
- Mvh Emma

Nej ;)
jag kan komma och kolla :P vart är de någonstans ?? och vilken tid??
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

Någon som ska ställa ut i västerhaminge 3/6-07?
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

nej för lånt tyvärrr…

Jag kommer till utställningen i Mora (jag bor ju här så naturligtvis passar jag på). Ska ställa mina gula jättar och se hur det går. Tror inte på något vidare resultat men det får gå som det går. Ska även hjälpa till vid serveringen.
Hoppas vi ses!!

Meningen var att jag skulle dit och ställa ut ett gäng av mina men i sista stund blev det tyvärr ändrade planer så jag kan inte åka dit =(
Men LYCKA TILL alla ni som ska dit!

L8sson: Jag vet inte vilken tid det är.. Men Iram vet nog, som ska dit o ställa ut!
Jag ska nog åka dit o kolla. Vet att det är bredvid Granngården. Inte hundra vart det ligger.. men det ska väl gå att hitta.. ;)

Pinscher2: Fy vad synd att du inte kommer dit…. snyft.. Hade varit roligt att träffa dig! ;)

*putt*

Hopi: jaaa jäkla synd! Hade verkligen sett fram emot det så man vart lite besviken att det sket sig =( Å det hade varit kul att träffa Dig oxå!! Men nästa gång, då jäklar ska vi vara me! Blir väl Borlänge då…

#13: Ja, då bara måste vi ses där! ;) Det vore bara sååå kul!
Förresten, vet du vad det är för tid som utställningen i Mora börjar?

Skulle tippa på att det drar igång kl.9, ialla fall för de som ställer ut. =)
Lycka till alla ni som ska dit, och ha så skoj! :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Kommer inte till Mora, men däremot ska jag till Dala-Expo i augusti och ställa min Daylight och sen min vit blåögda dvärgvädur jag får hem i juni.
vart i mora är utsällningen ?

Jag ska inte ditt tyvär, Men lycka till alla ni andra :)

L8sson: Jag vet inte riktigt vart det är, men det ska vara utanför Granngården iaf. Nån som vet vart det ligger??

Neej, men till bergums utställningen den 19-20 Maj :)
tyvär inte.. skulle vilja..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
aha granngården :P
:)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Ingen som vet vart Granngården ligger i Mora?? (Så man hittar till utställningen…)
den ligger typ efter granngården och donken och djurmagasinet va ???

Om man kommer ifrån Rättvikshållet så ligger Granngården alldeles när man åker in i Mora. I första stora rondellen åker man tre kvarts varv mot Mc Donalds, svänger sedan vänster i lilla rondellen och åker rakt fram förbi byggvaruhuset, Audio video och en bilhandlare och rakt fram så kommer man till Granngården.
Välkomna!!
tackar

Kollade på eniro vart det låg, så vi hittade dit. Det var jättekul att vara dit o titta!!! Synd bara att jag inte hittade nån liten dvärgvädur att köpa… Fanns ju till salu, men just inga ungar o inte "rätt" färger.. Synd. Men såg en massa fina kaniner iaf! Även lite annorlunda raser som tex Beige.
hmm va de någon som va där idag ???

Jag var där iaf! ;) Nån annan?? Vet att Iram var där men såg inte henne, bara hennes kaniner. För dom 2 viltgula BJ var ju hennes! Urvackra var dom!!!
va de kul där :) ??

Ja, det var jättekul!!! ;) Så roligt att se så många olika raser!