Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 688 ggr
AkaiTsuki
1

Ne usch :(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det andra gången på andra dagen i rad som jag blivit markerad!  med kiss :(

Hoppas det går över tills jag börjar gymnasiet ( nu till hösten) eller iaf till han blivit 1,5 år gammal. Min förra kanin var också känslig med sånt här i denna ålder, så synd man inte kan ha utekanin :( 
(Utekanin= gå ut i detta väder och inte gör något om han kissar vart stans)

Kommer gå på gymnasiet Sötåsen om jag kommer in :)

Fräsch stil bild från i förrgår ;)

//Joanna

BusBella
0

Busen höll aldrig på sådär, inte ens innan han blev kastrerad. Jag hade väl tur!

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

AkaiTsuki
0

#1 Jo de är ju också lika unika som vi är :)

//Joanna

Fridaaaa
0

Bara haft en hane som gjorde så, även på mig ute :/ Så spelade ingen större roll :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

AkaiTsuki
0

#3 Men ute skulle han fått springa på myyycket större yta och inte bara kring mig så det blir några procent mindre chans att det träffar mig möjligtvis, så tänkte jag :)

//Joanna

Fridaaaa
0

#4 Ja sant. Den hanen jag hade gjorde det var gång jag skulle plocka upp honom när han vari hagen eller i sele…

AkaiTsuki
0

#5 Åh.. va jobbigt :(  Min gör inte så alls när jag plockar upp eller så bara när han är på bushumör  och sen så blir han glad och hans hormoner ploppar upp och han skvätter till

//Joanna

Fridaaaa
0

#6 hehe okej hoppas det försvinner då! :)

AkaiTsuki
0

#7 Hoppas jag med :) Håller tassarna för det annars blir det nog spara pengar till kastrering

//Joanna

Fridaaaa
0

#8 Ja hoppas det. Han är den enda av mina hankaniner som jag har haft det problemet på. Mina 2 nuvarande och de andra jag har haft, har aldrig gjort det :)

AkaiTsuki
0

#9 Jag kanske luktar något konstigt som bara kaniner känner :o

Och om jag får sommarjobb…kommer jag faktiskt att slösa de pengarna på kastrering om det fortsätter för har inget intresse av att avla honom även som han är renrasig :)

//Joanna