Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 2977 ggr
[Jölia]
0

Vattenautomat

Kollade runt på olika sidor, men hittade inte den vattenautomaten jag    leta efter.                                                                                      Så undrar om någon av er vet vart man kan köpa dessa?

Här är en bild på vattenautomaten : )

http://kolartorpet.se/bilder/kaningarden/nya_kaninhuset/nya_kaninhuset2.jpg

[Jölia]
0

#1 Har två sånna hemma i den större varianten, till de kaniner som har utehagar.                                                                                     Men får inte igenom nippeln igenom nätet i fackburen ;)

Norberg90
0

Förstår vad du menar Julia, att det är drygt att ta av de o rengöra de. men jag tror att det är samma problem med de som Caroline&Pierre har. De verkar ju inte ha vanligt fyrkantsnät utan mer rektangulära. O har man sånt nät så funkar ju även de från Gnagarboden :)

Http://Angies-Kaniner,se

Lejonhuvad Kanin i Zobel Blå, Zobel Blå Manteltecknad och Madagaskar.

Dvärgvädur i Viltgrå

Zvintos
0

#2: Om det är fyrkantsnät så går det ju bara att klippa upp en extra fyrkant, dvs göra större hål. Glad

Norberg90
0

#4 Borde inte det kunna bli vasst då? Jag har haft tanken på att klippa, men vet inte om jag vågar ;)

Http://Angies-Kaniner,se

Lejonhuvad Kanin i Zobel Blå, Zobel Blå Manteltecknad och Madagaskar.

Dvärgvädur i Viltgrå

Zvintos
0

#5: Så vasst borde det inte bli, inte om man har en bra fil och kan fila bort det lilla som blir kvar. Glad

[Jölia]
0

#3 Såg nu att de inte har de fyrkantiga nätet, tyckte att deras nipplar såg lite mindre ut när jag var där : )

#4 Har tänkt på att klippa och kommer nog kanske att prova det : )