Sele :)
Hihi nu har man beställt bröstsele marinblå från Trocaderos :D
Hoppas att det går bra med den och ska kolla runt efter en plinga jag kan sy på eftersom det är lättare att ha koll på ninisen då :)
Nivet min lilla viltgula ninis som bara gillade en sån "Icke bra" röd tygsele av något slag
//Joanna
Köpte en svart bogsele från trocaderos :D Super bra och superfin!
// Kram Tilda!
// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét
Snygg! :D
// Kram Tilda!
Vad fint! Bröstsele är så snyggt!
beställde oxå bröstsele där :) marinblå och äppelgrön ): har tyvärr inegn bild :)
#6 Den selen jag har är äppelgrön :) (bröstsele)
hihi :)
Svårt att ta bild ju xD Han springer ju för snabbt för min lilla kamera :)
//Joanna
till TS: Vilken ras? är din kanin och vilken storlek tog du? :)
Någon som vet om dvv kan ha M i bröstsele därifrån?
Mvh Alice och Morpen :)
Åh, jag beställde också en äppelgrön därifrån, men den var för stor för mina niner :(
#10 Det finns ingen storlek att välja mellan på trocaderos.. själva bröstselen har ingen "storlek" om man säger så den är till mellan och stora kaniner. Finns storlekar på de andra selarna dock
Jag har en rex.. Trodde det syntes på bilden jag xD
Är inte säker men tror att den skulle passa till en dvv… Någon här som vet om den passar eller inte till dvv?
//Joanna
#11 Synd :( Min ser bara lite stor ut i kanterna men den funkar just nu :) Fast han väger redan 2,4 kg.. han får inte alls mycket pellets och jag vet inte hur en rex ska öka i vikt xD
//Joanna
var ute med mitt bröst sele därifårn :(….. Zingo tryckte sig frammår för hon ville dit (bestämmd kanin) och så ploppar ''knappen'' up och hon ''stryps'' herregud, hon fick byta till sitt bogsele från rabbit ocg utan att ha på bröst selet på Zingo zå knäppte jag det och sen drog jag och skulle se om det gick upp, och det gjorde det :(
#14 Om knappen ploppar upp är det väl ändå att omkretsen på bandet runt magen är för liten?
//Joanna
va? nej dewn passar
Men då kanske det är något fel med knäppet? Att det sitter för löst. Jag kan inte ens dra loss knäppet när det sitter ihop :O
//Joanna
okej :(
Konstruktionsfel eller att någon trampat på den eller om posten råkat slå till den kanske
//Joanna
jag vet faktiskt inte sdka kolla om det är sdamma sak med den andra selet :)
Min fungerar bra ;)
miott gröna gör oxå det men inte det blå :( det gröna är ju Ziras så Zingo kan ju inte ta den
Hallå ;) Nu får ni ursäkta om jag kanske snor tråden lite, hur är storlekarna? Har en hermelin/dvv kille här hemma osm har medium/small i storlek, skulle en bröstsele till honom passa från trocaderos? :)
Kram Emelie och djuren!<3
Vilken underbart vacker kanin!! :) När han hoppar ser det ut som han blir lyft och hänger och dinglar i luften xD Hahaha
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#26 Är inte säker, det är en till i tråden som undrar till dvv
Men min sitter lite löst på honom, bandet som går mellan frambenen sitter jättelöst men jag tror han ska växa i det för han är ca 4-5 mån nu
Rexkaniner är ju "medium"
Vet faktiskt inte tyvärr :(
//Joanna
#28 hmmm…. Tror du att de går att sy in? :)
Kram Emelie och djuren!<3
Båda banden uppe och nere har typ vlisofix i sig så att den är hård på de två banden men de andra banden går nog att sy in
//Joanna