Så jobbigt
Hej! jag skrev tidigare att min kanin inte hållde hullet bra när han åt pelletsen (carrier) så jag provad blanda vitakraft pellets och havre med hans förra pellets men nu har han blivit le "tjokare" men jag vill ju inte såklart att han ska väga mer än vad han ska! jag vill ha ett jätte jätte bra foder,spelar ingen roll hur mycket den kostar betalar allt och gör allting för att han ska må bra!
tacksam för svar!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Stampe har alltid hållt hullet för de kaniner jag haft men kan inte köpa det då det inte går åt så mycket och går ut i datum innan jag hinner använda upp det. Finns bara i 18kg pack häromkring
//Joanna
Vitakraft är inte bra foder det heller.
Köp ifrån lantmännen eller liknande, dem har bättre foder.
Svenska foder kanin & marsvin är bra, edel har jag hört är bra.
Stampe med har jag hört är bra.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
okej tack! någon som vet om det här är bra pellets?
snabb svar tack!
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#3: Här finns en tråd angående fodret
http://kanin.ifokus.se/discussions/4f225c3bd3b4fd1b09002109-pellets-versele-laga
4# tyvär så förstår jag inget av det där…hihi förlåt men förstår inte undrar om http://animail.se/cuni-pro-kaninpellets-1-kg.html denna är bra? du verkar veta ;)
Cuni pro är ett riktigt bra foder.
6# okej vet du vart man kan beställa det ifrån?
riktigt cyrt må jag säga :S vrf tar du inte edel :)
#7 Det är ju den du har länkat till själv ;) Du kan ju beställa därifrån.
Dock eftersom du är under 18 måste dina föräldrar göra det
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
9# jo det är klart att min aföräldrar ska göra det jag ska bara visa de!