OT - Djurfoto
När jag tänkte på denna tråd tänkte jag inte på kaniner utan på djur i allmänhet, så därför fick det bli en "djurfoto tråd" istället.
Så har du en bild där hemma som du är extra nöjd med eller som betyder väldigt mycket skulle det vara jätte kul om du ville dela med dig. Tycker det är såå roligt och inspererade att se andras bilder! :)
Själv har jag denna bild som står mig varmt om hjärtat.
På bilden är mina kusiners katt Pelle som nydligen gick bort. Han var bara lite mer än ett år när de här om dagen hittade honom död. Dödsorsaken är oklar men troligen blev han påkörd :(
Hälsningar Emma! :)
#1 nice! Jag gillade det här med att fisken kom rakt framifrån :D
Här är en bild som beskriver mina två "puckon" väldigt bra. Detta är då våra två Staffordshire bullterrier Evi (tv) och Grim (th).
#6; haha så söta :D
En utav alla mina favorit bilder, fotograferade denna i höstas när jag var i Turkiet :D
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Min älskade Maravillosa Ninjapig Surviver 
Sommaren 2011 <3
// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét
Här är han igen min älskade stjärna
Jag visste direkt när jag såg honom att han var här för mig och jag för honom, han hade vandrat omkring hos otaliga ägare under hans unga år som den bråkstake han var - tills han kom till mig, där han skulle få stanna livet ut! Tyvärr tog det slut fortare än vad jag kunde tänka mig men dem åren jag fick var obeskrivliga!
En riktig enmanshäst och följeslagare
varje sekund är en missad chans, varje ögonblick ett tillfälle som fanns
Jääätte fina bilder allihopa! De är alla fina på sina sätt :)
Ibland kan det kännas overkligt hur mycket en bild egentligen betyder för en! :)